صادرات خدمات مهندسی از سوی یک هلدینگ صنعت غذا در مازندران

 صادرات خدمات مهندسی از سوی یک هلدینگ صنعت غذا در مازندران

یک تولیدکننده صنعت غذا گفت: توسعه خدمات مهندسی و صدور آن به ویژه به کشورهای مختلف، از مهم‌ترین اهداف شرکت‌های هلدینگ واستریوش در سراسر کشور است.

دکتر رضا اسماعیل‌زاده کناری در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه در حال حاضر، شرایط اقتصادی جامعه، ناپایدار است چرا که قیمت مواد اولیه و محصول نهایی در یک روز با روز بعد، تفاوت دارد، اظهار کرد: در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که فروش محصول تولیدی در کارخانه‌های صنایع غذایی، صرف تامین مواد اولیه می‌شود چرا که هزینه های تولید در حال افزایش است.

وی با اشاره به اینکه قیمت‌ها در حال افزایش است و شاهد روند ثابت در بازار نیستیم، تصریح کرد: تورم موجب می‌شود برنامه تولید تحت‌الشعاع قرار بگیرد و مهم‌تر از همه آنکه، نمی توانیم برنامه‌های دراز مدت داشته باشیم.

یک تولیدکننده صنعت غذا با بیان اینکه اگر نرخ تورم ثابتی داشته باشیم، می‌توان برنامه‌ریزی نسبی کرد، گفت: در شرایط کنونی جامعه، نرخ تورم‌مان نیز ثابت نیست و دلیل اصلی آن نیز تغییر قیمت ارز است.

اسماعیل‌زاده در ادامه با بیان اینکه با افزایش قیمت مواد اولیه، نمی‌توانید قیمت محصول نهایی را نیز افزایش دهید، اظهار کرد: با توجه به رقبایی که در بازار هستند و از سوی دیگر، کاهش قدرت خرید مردم، قیمت‌ نهایی محصول به طور معمول ثابت است اما با هزینه‌های تولید رو به رو هستیم.

وی با اشاره به اینکه هزینه‌ای که در قبال راه‌اندازی کارخانه شده در قبال سودی که دریافت می‌شود و با شاخص‌های اقتصادی مطابقت ندارد، گفت: تنها عشق به تولید و کارآفرینی هست که ما را ماندنی کرده است.

رئیس هیئت مدیره هلدینگ واستریوش در بخش دیگری از سخنان خود به کیفیت نهایی محصول اشاره کرد و گفت: در مجموعه هلدینگ واستریوش، کیفیت حرف اول را می‌زند چرا که در این مجموعه از افرادی استفاده شده که تحصیلات آکادمیک دارند و از سوی دیگر، به دلیل تربیت دانشجویانی که مسئول فنی کارخانجات صنایع غذایی می‌شوند و همچنین محصول ما به عنوان یک شاخص برای سایر افراد محسوب شده است، موجب می‌شود که کیفیت کار به بهترین شکل ممکن باشد.

اسماعیل‌زاده در ادامه با بیان اینکه تلاش کردیم همیشه از بهترین مواد اولیه استفاده کنیم تا بحث ایمنی مصرف کننده کاملا رعایت شود، اظهار کرد: در حال حاضر، ورود به تولید، با دو نگاه مادی و معنوی خواهد بود، از لحاظ مادی که شرایط مناسبی در جامعه وجود ندارد اما ماندگاری برای بهتر شدن شرایط اقتصادی جامعه و رجوع به وجدان‌مان، دلیل افزایش کیفیت محصولاتمان است.

رئیس انجمن متخصصین صنایع غذایی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به این سوال که صنعت غذا در این استان در چه وضعیتی قرار دارد، تصریح کرد: مازندران در بحث صنعت غذا از بسیاری از استان‌های کشور جلوتر است، در محصولات لبنی کارخانجات بسیار خوبی داریم و اشتغالزایی نسبتا زیادی انجام دادند و کیفیت محصول آنها، همچنان در حال ارتقا است.

رئیس هیئت مدیره هلدینگ واستریوش در ادامه با اشاره به فعالیت‌های این مجموعه تولیدی، اظهار کرد: از سال ۱۳۸۴ فعالیت‌مان را در قالب شرکت مهندسین مشاور واستریوش را با هدف ارائه خدمات مهندسی آغاز کردیم و خوشبختانه صدور خدمات مهندسی با راه‌اندازی کارخانجات نیز در دستور کارمان قرار گرفت.

وی افزود: در ارمنستان و نخجوان کارخانجاتی را راه‌اندازی و با گسترش فعالیت‌مان، آزمایشگاه همکار سازمان غذا و دارو را در سال ۱۳۹۰ تاسیس کردیم.

صادرات خدمات مهندسی از سوی یک هلدینگ صنعت غذا در مازندران

اخبار مرتبط

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان مازندران

رئیس جمهور پایان هفته جاری به مازندران سفر می کند

کشف و ضبط 72 قبضه سلاح شکاری در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha