رئیس‌کل دادگستری مازندران: وضعیت کالاها در انبار اموال تملیکی مازندران رنج‌آور است

رئیس‌کل دادگستری مازندران: وضعیت کالاها در انبار اموال تملیکی مازندران رنج‌آور است

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگستری استان مازندران به همراه دادستان مرکز استان ضمن بازدید سرزده از انبار‌های اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان مازندران بر تعیین تکلیف فوری اموال عمومی بلاتکلیف درکوتاهترین زمان و به بهترین شکل تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از دادگستری استان مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری با حضور در انبار‌های اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان مازندران از بخش‌های مختلف آن بازدید و در جریان روند نگهداری و تعیین تکلیف این اموال قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان مازندران در این بازدید با اشاره به تاکید رئیس قوه قضائیه در خصوص تعیین تکلیف اموال انبار‌های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت امروز به همراه دادستان مرکز استان و مسئولان مرتبط بازدیدی از انبار‌ها داشتیم متاسفانه وضعیتی که مشاهده شد بسیار رنج‌آور بود. برخی کالا‌ها اعم سم وکود شیمیایی وموادغذایی ازسال 95 تاکنون وجود داشته و به دلیل کم توجهی‌ها بسیار وضعیت نگران کننده‌ای را شاهد بودیم.

اخبار مرتبط

بازگشت ۹۵ واحد تولیدی به چرخه تولید در استان مازندران در یکسال گذشته/ یک هزار و ۳۳۵ مکاتبه با بانک‌ها و دیکر سازمان‌ها انجام شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha