تسریع در تعیین تکلیف اموال تملیکی مازندران

تسریع در تعیین تکلیف اموال تملیکی مازندران

رئیس کل دادگستری مازندران به همراه دادستان مرکز استان ضمن بازدید سرزده از انبارهای اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان مازندران برتعیین تکلیف فوری اموال عمومی بلاتکلیف در کوتاه ترین زمان و به بهترین شکل تاکید کرد.

محمد صادق اکبری با حضور در انبارهای اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان مازندران  از بخش‌های مختلف آن بازدید و در جریان روند نگهداری و تعیین تکلیف این اموال قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان  مازندران در این بازدید با اشاره به تاکید رئیس قوه قضائیه در خصوص تعیین تکلیف اموال انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: امروز به همراه دادستان مرکز استان ومسئولان مرتبط بازدیدی از انبارها داشتیم متاسفانه وضعیتی که مشاهده شد بسیار رنج آور بود برخی کالاها  اعم سم وکود شیمیایی وموادغذایی ازسال ۹۵ تاکنون وجود داشته و به دلیل کم توجهی‌ها بسیار وضعیت نگران کننده ای را شاهد بودیم.

وی با اعلام نارضایتی از  نبود ثبات مدیریت وهمچنین شرایط نگهداری کالاها در انبارها متذکر شد: این مشکلات باید سریعا مورد پیگیری قرار گیرند واموال موجود در انبار تعیین تکلیف شوند و دادستان مرکز استان نیز بعنوان مدعی العموم پیگیری این موضوع خواهد بود و دستگاههای ذیربط اعم ازتعزیرات حکومتی،محیط زیست وکانون کارشناسان رسمی دادگستری نیز همکاری های لازم را تا تعیین تکلیف اموال تملیکی خواهند داشت.
رئیس کل دادگستری استان  مازندران با اعلام تشکیل جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در هفته های آتی برای رسیدگی به برخی موانع تسریع و تعیین تکلیف اموال گفت: اموال موجود در این انبارها، متعلق به عموم مردم است و باید درنگهداری وتعیین تکلیف آن اهتمام لازم وجود داشته باشند وهرگونه اهمال وسهل انگاری دراین زمینه جرم تلقی شده و دستگاه قضایی استان متخلفان وسهل انگاران امر را تحت پیگرد قانونی قرار خواهد داد.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha