مربی نساجی: هواداران ببخشند؛ در آینده نتایج بهتری می‌گیریم/ مسئولان ما انگار تیم را نمی‌خواهند!

مربی نساجی: هواداران ببخشند؛ در آینده نتایج بهتری می‌گیریم/ مسئولان ما انگار تیم را نمی‌خواهند!

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، اسماعیل اسماعیلی در نشست خبری پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بابت این شکست از مردم خوب و هواداران تیم نساجی عذرخواهی می‌کنیم؛ ملزم هستیم  نتایج مثبتی کسب کنیم. امیدوارم این شکست را بر ما ببخشند و در آینده نتایج و شرایط بهتر خواهد بود.

وی گفت: سه ماه آقای الهامی زحمت کشیدند و به لحاظ فنی بچه‌ها فوق‌العاده خوب کار کردند. ما هفته گذشته گل‌گهر را در زمین خودش متوقف کردیم و دلیل عمده آن زمین است. شما کیفیت زمین را نگاه کنید تعداد ضرباتی که ما زدیم چگونه بود.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران ادامه داد: بازی با گل‌گهر و فجر هم بدون موقعیت بردیم. اگر این زمین و شرایط ادامه داشته باشد باید منتظر روزهای سخت‌تر از این باشیم. 

اسماعیلی بیان کرد: با تمام احترامی که برای نفت آبادان قائلم، سبک بازی‌ آنها مشخص است. با توجه به بازیکنان و ابزاری که ما داریم این زمین برای اصلا مناسب بازی نیست. ما ضمن تبریک به بچه‌های خوب  آبادان، تبریک مهم‌تر را باید به آقای رنگرز و نمایندگان‌مان بگوییم. واقعاً من شرمنده این بچه‌ها هستم؛ به عنوان یک مازندرانی و قائمشهری و کسی که عمرش را در نساجی گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان نساجی سنگ تمام گذاشتند و فوق‌العاده خوب بازی کردند و دلیل ادعای ما بازی‌های گذشته است. اگر این زمین به این شکل باشد بازی‌های بعدی هم نباید از ما انتظار داشته باشید.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران افزود: گلایه‌ام از آقای رنگرز و مجموعه‌شان این است که عزمی برای ساخت زمین  ورزشگاه شهید  وطنی نداشتند و نخواهند داشت و طبق مصاحبه ایشان در پایان فصل بعد می‌خواهند به ما زمین بدهند.

اسماعیلی گفت: همین بازیکنان بودند گل‌گهرسیرجان و پرسپولیس را زمین‌گیر کردند. زمانی که ما دو گل را از صنعت نفت دریافت کردیم دقیقاً روی کیفیت زمین بود که توپ آمد زیر پای بازیکن حریف و خیلی راحت به گل تبدیل شد.

وی گفت: از آقای حدادیان که برای تیم سنگ تمام گذاشتند تشکر می‌کنم. آقای نامی که شبانه‌روز فکر و ذکرش این است که تیم به جایگاهی برسد ولی متأسفم به عنوان یک مازندرانی و کسی که عمرش را در نساجی گذاشته سرم را پایین می‌آورم و می‌گویم مسئولان ما نمی‌خواهند! اشکال ندارد نماینده‌های ما آقای مرادیان و آقای علیپور و در رأس آنها آقای رنگرز از دست ما ناراحت شوند چون اصلاً به فکر این تیم نیستند و دل‌شان می‌خواهد تیم از اینجا برود.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران ادامه داد: به ما می‌گویند زمین دوم معرفی کنید ما کجا را معرفی کنیم. ان‌شاءالله شرایطی به وجود بیاید که این زمین هر چه زودتر آماده شود در صورتی که هیچ عزمی برای ساخت زمین وجود ندارد. ما یک هفته هست اینجا حضور داریم ولی طی این هفته اصلا تمرین نکردیم چون زمین نداشتیم.

اسماعیلی بیان کرد: عدم حضور آقای الهامی روی نیمکت یک نقطه تاریک است؛ ایشان یکی از بهترین مربی‌های فنی ما در ایران است. 

وی گفت: آقای منصوریان می‌داند با تیم ما، تیم خودش و تیم داوری چه کرد. اگر قرار باشد با تمسخر چیزهایی را به داور بگوید و نیمکت ما را نگاه کند؛ ما نمی توانیم با نیمکت مقابل حرف بزنیم. می‌آیند جلوی ما را می‌گیرند اما این آقا به راحتی به داور و نیمکت ما کنایه می‌زند.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران خاطرنشان کرد: گروهی پشت سر آقای منصوریان هستند که می‌تواندبه راحتی حرف‌های خودش را بزند ولی اگر ما حرفی بزنیم مورد اتهام قرار می‌گیریم که نیمکت ما شلوغ است. ولی  صحبت‌های ایشان را با داور چهارم، آقای اکرمی را شنیدم نمی‌خواهم از آقای اکرمی اشکال بگیرم ولی من فکر می‌کنم مدیریت می‌کرد.

وی گفت: چرا در اولین خطای ما خیلی راحت یک کارت زرد به بازیکنان ما داد ولی چهار خطای پشت سر هم هیچ کارتی به بازیکنان آنها نداد خود این حرکت باعث یک حساسیت می‌شود. بالاخره ما هم ما و بازیکنان یک ظرفیتی داریم و ان‌شاءالله بتوانیم خودمان را کنترل کنیم. من فکر می‌کنم تیم با کیفیتی داریم. شرایط ما قطعا بهتر از این خواهد بود اما بیرون از زمین و بیرون از مازندران نه در ساری.

 

اخبار مرتبط

سنت شکنی نساجی در آغاز تمرینات پیش فصل

مدیرعامل نساجی استعفا کرد

همه ایرادهای ورزشگاه خانگی نساجی برای میزبانی در آسیا+ عکس

0 نظر

ارسال نظر

capcha