تلاش سه کشتی گیر مازندرانی برای کسب مدال جهانی

تلاش سه کشتی گیر مازندرانی برای کسب مدال جهانی

مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان، دیروز در شهر بلگراد صربستان برگزار شد که در پایان مسابقات دیروز محمدصادق فیروز پور در وزن ۷۴ کیلوگرم و سجاد غلامی در وزن ۸۶ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و امیرحسین فیروزپور در وزن ۹۲ کیلوگرم و سید مهدی هاشمی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شدند.


نتایج کشتی گیران مازندرانی به شرح زیر است:
در وزن ۷۴ کیلوگرم محمدصادق فیروز پور دلاوری از خطه قهرمان پرور گیلخواران جویبار در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر سیمومن ووجتکوفسکی از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۲ پراوین مالیک از هند را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۴ بر ۶ از سد سیمون مارچل از اتریش گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به هرایار علی خانیان دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال اروپا از ارمنستان را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.
محمدصادق فیروزپور در دیدار فینال، امشب به مصاف چرمن والیف دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان از روسیه می‌رود.


در وزن ۹۲ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور دیگر کشتی گیر اهل گیلخواران جویبار پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفر کولیو دمیتروف از بلغارستان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۱ بر صفر بکزات اورکیمبای از قزاقستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. فیروزپور در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۷ مغلوب عثمان نورماگومدوف دارنده مدال برنز مسابقات جهانی نروژ از آذربایجان شد و به دیدار رده بندی رفت.
وی امشب برای کسب مدال برنز به مصاف برنده کشتی گیران آندریان گروسل از مولداوی و یوهانس مایر از آلمان است.


در وزن ۱۲۵ کیلوگرم سید مهدی هاشمی دیگر کشتی گیر اهل جویبار در دور نخست با نتیجه ۲ بر صفر سامهان جابرایلوف از مولداوی را مغلوب کرد (حریفش مصدوم شد) وی در دور دوم مقابل آنیل کلیجسالیان قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از ترکیه با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۳ از سد یاروسلاو اسلاویکوفسکی از بلاروس گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۴ بر صفر و با ضربه فنی مغلوب عظمت خوسونوف از یونان شد و به دیدار رده بندی رفت.
حریف هاشمی در دیدار رده بندی برنده دیدار بک دولت اوسربای از قزاقستان و موهیت از هند است.


دیدارهای مرحله رده بندی و فینال اوزان فوق، امشب در سالن کشتی شهر بلگراد صربستان برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

شانس زیاد غول مازندرانی برای تصاحب مدال طلا!

راه‌اندازی نخستین دفتر انجمن کشتی آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

حضور ۶ مازندرانی در مسابقات کشتی فرنگی آسیا

0 نظر

ارسال نظر

capcha