حجت السلام حاج حسن روحانی امام جمعه بابل: به حق بایدازاقتدارنیروی دریایی سپاه تقدیروتشکرکرد

حجت السلام حاج حسن روحانی امام جمعه بابل: به حق بایدازاقتدارنیروی دریایی سپاه تقدیروتشکرکرد

امام‌جمعه‌ بابل: اززمان کوروش تا به حال عزتی که جمهوری اسلامی پدید آورد در طول تاریخ ایران سابقه نداشت. 
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابل حجت السلام حاج حسن روحانی امام جمعه بابل بیان داشت: خداوند در سوره جمعه این امر نمازجمعه را به مسلمین یادآوری نمود که نمازجمعه یاد خدای متعال است. طبق روایتی چهار دسته افراد گناهان آنها پاک شده و انگار زندگی آنها از نو شروع می شود: مریضی که بیماری او خوب شده ، مشرکی که اسلام آورد ، نمازگزار جمعه و حاجی پس از انجام اعمال حج.     
وی ادامه داد:چهلمین روز رحلت عالم گرانقدر علامه حسن زاده آملی که جزو مفاخر ما است را عرض تسلیت دارم. امشب مجلسی در مسجد نوعلم بعد از نماز مغرب و عشا برقرار است و انشالله در این مجلس حضور بهم رسانید.    
امام جمعغه بابل تصریح کرد:عرض خیر مقدم به حضور دانش آموزان بسیجی و عضو انجمن اسلامی که به ما افتخار دادند و امروز تمامی امور نمازجمعه توسط آنها صورت گرفت. انشالله بعد از نمازجمعه از دانش آموزان نخبه بسیجی تقدیر به عمل می آید.   
حجت السلام روحانی بیان داشت : چند هفته است بوق های استکبار با تمام وجود در رسانه های خود درصدد است جامعه ما را به ارتجاع وادار کند و مجددا خاندان خبیث پهلوی را در انظار جامعه ما بزک کند و یک ملتی را به تردید وادار کند که چرا انقلاب کردید !  از چند روز قبل از شروع ماه آبان سعی کردند جنایت های این خاندان خائن را بزک کنند. و مردم را بفریبند !  اما دشمن درصدد است دانش آموزان و جوانان ما را دچار تردید کنند و این خطر بزرگی است. وقتی مصعب ابن عمیر شهید شد یکی از مومنین ندا داد پیامبر (ص) شهید شد، آیه قرآن نازل شد که آیا اگر پیامبر از دنیا رفت، آیا شما به دوران جاهلی برمی گردید؟ چقدر دشمن سعی کرد مکرر کوروش و سلسله هخامنشی، خشایارشاه و داریوش را در مقابل اسلام بزک کنند و به تقابل با یکدیگر برانگیزند. رسانه های ما سعی کنند تاریخ ما را کالبدشکافی کنند و حقایق را درخصوص خاندان سلطنتی روشن کنند.           
وی گفت:در میان تمام سلسله های شاهنشاهی حکمران بر این کشور به تعبیر آنها 2500 سال سلطنت کردند، خبیث تر از خاندان پهلوی وجود نداشت. محمدرضای پهلوی در کتابش میگوید انگلستان پدرم را بر سرکار آورد و بعد که دیدند به دردشان نمیخورد او را برکنار کرد. خود محمدرضای پهلوی با کودتا بر سر کار آمد. خدا رحمت کند امام عزیز ما را که فرمود بزرگترین جنایت پهلوی، تحقیر ملت ما بالاخص در کاپیتولاسیون بود. تقاضا دارم از نسل جوان تاریخ گذشته را بخوانند. آمریکایی ها وقتی که کندی رییس جمهور شد، علی امینی را رییس جمهور ایران کرد و بین او و شاه اختلاف پیش آمد و شاه به آمریکا رفت و با ذلت از آمریکا تقاضا کرد تا علی امینی را بردارد. دشمن درصدد است این خاندان خبیث را مجددا برای مردم ما بزک کند. امام خمینی (ره) رای مردم را در تمامی ارکان حکومت دخیل نمود و این افتخار نظام جمهوری اسلامی است. این پیرزن خبیث و هرزه ای (فرح پهلوی) که دشمن می خواهد به عنوان مادر ملت ایران معرفی کند، آنقدر وضع اخلاقی اش خراب بود که نزدیک بود محمدرضا از او طلاق بگیرد ولی توافقی میان آنها انجام شد که قرار شد هرکدام به دنبال کارهای خود بروند. خواهر محمدرضا اشرف المفسدین و شمس المفسدین را دشمن می خواهد برای نسل نوجوان ما بزک کند. به نام آزادگی زن چه غارتگری هایی انجام دادند. آیت الله فلسفی می گوید اگر تمام مردم جنایات رضاشاه را فراموش کنند، مردم مازندران فراموش نمی کنند. چقدر زمین مردم مازندران را در تنکابن و سایر نقاط تصاحب کردند.            
امام جمعه بابل تصریح کرد:از زمان کوروش تا به حال عزتی که جمهوری اسلامی پدید آورد در طول تاریخ ایران سابقه نداشت . نمونه آن چند روزگذشته آمریکا را  با آن خفت وادار به عقب نشینی کرد. به حق باید از اقتدار نیروی دریایی سپاه تقدیر و تشکر کرد. این بخش کوچکی از نیروها و تجهیزات ما است. خدا می داند چقدر دشمن در این دو روز خفیف شد. چقدر جریان مقاومت از تحقیر آمریکا که قبل از انقلاب ملت ایران را تحقیر می کرد خوشحال شدند. این اقتداری که امام خمینی و مقام معظم رهبری به برکت نظام اسلامی پدید آوردند، خفت و حقارتی که آمریکا قبل از انقلاب برای ما بوجود آورد را به خود آنها برگردانده و طعم حقارت را به آنها چشاند.

اخبار مرتبط

بیانیه وزارت خارجه ایران درباره حوادث اخیر در مرز پاکستان

سومین جلسه شورای سیاست‌گذاری مشاوره و بهداشت روان دانشگاهیان دانشگاه مازندران

ثبت نام داوطلبان نامزدی مجلس در مازندران آغاز شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha