مدیرعامل نساجی: الهامی از بنیادی فر عذرخواهی کرد/ برخی گزارشگران فکر می کنند لیگ محلات را گزارش می کنند

مدیرعامل نساجی: الهامی از بنیادی فر عذرخواهی کرد/ برخی گزارشگران فکر می کنند لیگ محلات را گزارش می کنند

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران توضیحاتی را پیرامون جلسه برگزارشده با مسئولان فدراسیون در باره تبلیغات محیطی ارائه کرد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ایزد سیف‌الله پور بعد از برگزاری نشست مدیران باشگاه‌ها با روسای فدراسیون فوتبال پیرامون تبلیغات محیطی فوتبال اظهار داشت: جا دارد از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بابت برگزاری چنین نشستی تشکر کنم. این نشست برای روشن شدن وضعیت تبلیغات محیطی و حق پخش صدا و سیما بود. دوستان راهکارهایی ارائه کردند و قرار شد کارگروهی تشکیل شود که در این کارگروه نمایندگان باشگاه‌ها حضور داشته باشند.

وی افزود: رئیس فدراسیون فوتبال در این نشست از باشگاه‌های خصوصی حمایت کرد که این موضوع نیاز به تشکر دارد. قرار است از هفته آینده این کارگروه به صورت جدی کارش را انجام دهد و جلسه‌ای برای تبلیغات محیطی، پخش اینترنتی و حتی تبلیغات اینترنتی مسابقات فوتبال برگزار شود تا باشگاه‌ها بتوانند درآمدهای بیشتری داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در خصوص اینکه آیا باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال خواستار تبلیغات محیطی به صورت جداگانه شدند، گفت:‌ در این نشست آجورلو درخواست کرد که تبلیغات محیطی را در اختیار بگیرد که البته موافقان و مخالفانی هم داشتند. قرار شد در آن کارگروهی که اشاره کردم جمع بندی صورت بگیرد و قرار شد اگر باشگاه استقلال می‌خواهد چنین کاری را به عهده بگیرد، تضامینی بدهد تا مثل گذشته که در سازمان لیگ قراردادهایی منعقد شد اما به تعهدات عمل نشد، اتفاقات دوباره تکرار نشود.

سیف‌الله‌پور تأکید کرد: موضع باشگاه نساجی به عنوان یکی از ۵ تیم‌ پرهوادار فوتبال ایران این است که حق نساجی باید بیش از اینها باشد. من در جلسه هم این مورد را مطرح کردم و خوشبختانه عزیزی خادم اعلام کرد که نگاه ویژه‌ای به باشگاه‌های خصوصی صورت بگیرد. حتما خبر دارید که طی سال‌های گذشته باشگاه‌های خصوصی زیادی داشتیم که آنها عطای کار را به لقایش بخشیدند.

وی ادامه داد: ما در گذشته یکسری تبلیغات محیطی از سازمان لیگ دریافت می‌کردیم اما قرار شد در هفته آینده نشست‌های دیگری برگزار شود تا در تعطیلی مسابقات فوتبال جمع‌بندی صورت بگیرد.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در خصوص اینکه خیلی از مدیران باشگاه‌ها سال گذشته نمی‌دانستند حق‌شان از تبلیغات محیطی سازمان لیگ چقدر است، عنوان کرد: باید به این نکته اشاره کنم که خیلی از باشگاه‌ها از ارقام اختصاص‌داده شده مطلع بودند. این را هم اشاره کنم ما درباره رقم کلی تبلیغات محیطی اطلاعات چندانی نداشتیم، اما همان طور که اشاره کردم پیش از این پرداختی‌هایی به ما صورت گرفته بود.

سیف‌الله‌پور در خصوص اتفاقاتی که در جریان بازی نساجی و گل گهر بین الهامی و بنیادی‌فر رخ داد گفت: طبق اطلاعاتی که همکاران من از روی نیمکت ارائه کردند، آقای بنیادی‌فر ابتدا به ساکت الهامی کارت زرد نشان داد، ما به تمام اعضای کمیته داوران و خود داوران لیگ برتری احترام می‌گذاریم، ولی وقتی یک داور طی سال‌های اخیر ۴ بار یک سرمربی را با کارت قرمز مواجه می‌کند برای آن سرمربی ذهنیت ایجاد می‌شود. الهامی دقایقی بعد از آن اتفاقات از داور مسابقه عذرخواهی کرد، اما باید پذیرفت داوران با یک سری از مربیان مهربان‌تر باشند. فشار روی کادر فنی تیم‌ها زیاد است و مسابقات هم بدون تماشاگر. طبیعتا صدای بازیکنان و کادر فنی در ورزشگاه می پیچد ولی امیدوارم که این اتفاقی که در بازی قبلی رخ داد دیگر تکرار نشود.

وی ضمن گلایه از رفتار گزارشگر شبکه کرمان، افزود: یک گزارشگر نظر خودش را می‌دهد، اما تهیه‌کننده‌های صدا و سیمای مراکز استان‌ها باید بدانند که صدای گزارشگر برای کل کشور و حتی بیرون از کشور پخش می‌شود. متأسفانه برخی گزارشگران تصور می‌کنند لیگ محلات یا دو تیم روستایی را گزارش می‌کنند. صحبت‌های آن گزارشگر را هزاران نفر شنیدند و ما هم قصد شکایت از او را نداریم و نقدهای رسانه‌ها را به جان می‌پذیریم، اما امیدواریم آنها هم جوانب بی‌طرفی را رعایت کنند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در پاسخ به سؤال یک خبرنگار مبنی بر اینکه چرا اعلام کرد به دلیل عدم حضور بانوان در ورزشگاه‌ها مجوز حضور تماشاگران در بازی‌های لیگ برتر صادر نمی‌شود، اظهار داشت: حرف من این بود؛ وقتی کنسرت‌ها، برنامه‌های خود را در فضای بسته اجرا می‌کنند و دانشگاه‌ها راه‌اندازی شده، چرا مسابقات لیگ برتر در فضای باز بدون هواداران برگزار می‌شود. این اتفاق بحث‌برانگیز است و البته ما می‌دانیم فیفا از فدراسیون خواسته ورود بانوان را آزاد کند. چندی پیش پیشنهاد کردیم به منظور تشکر از کادر درمان، خواهران به همراه خانواده‌های خود وارد استادیوم‌ها شوند و باشگاه سپاهان هم چند روز پیش این کار را انجام داد و این اقدام باعث می‌شود که جوانب اخلاقی از سوی همه در ورزشگاه‌ها رعایت شود.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha