حضور دانشجویان در دانشگاه مازندران به صورت مرحله‌ای خواهد بود

حضور دانشجویان در دانشگاه مازندران به صورت مرحله‌ای خواهد بود

فاطمی اظهار داشت: حضور دانشجویان در دانشگاه مازندران به صورت مرحله‌ای انجام می‌شود در مرحله اول دانشجویان تحصیلات تکمیلی و در قدم‌های بعدی دانشجویان کارشناسی حضور پیدا خواهند کرد.


معاون آموزشی دانشگاه مازندارن ادامه داد: در حال حاضر دانشگاه در حال خدمت‌رسانی به دانشجویان تحصیلات تکمیلی که پایان نامه دارند است.


وی افزود: دانشجویان تحصیلات تکمیلی که باید پایان نامه ارائه دهند می‌توانند از امکانات مانند خوابگاه و آزمایشگاه دانشگاه استفاده کنند، ولی برای بقیه دانشجویان در مقاطع مختلف منتظریم تا  دستورات لازم از سوی وزارت علوم به ما ابلاغ شود.


فاطمی تاکید کرد: در حال حاضر کلاس‌های دانشجویان به صورت مجازی برگزار می‌شود و فقط دانشجویان تحصیلات تکمیلی که پایان نامه باید ارائه دهند حضور هستند و برنامه ما این است که در قدم اول کلاس‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی حضوری  برگزار شود.


معاون آموزشی دانشگاه مازندارن با اشاره به آمادگی دانشگاه برای برگزاری کلاس‌های حضوری در مقاطع مختلف تحصیلی خاطرنشان کرد: ما از دستورات وزات علوم و ستاد ملی مبارزه با کرونا تبعیت می‌کنیم. اما با توجه به کسری‌های که در امور رفاهی دانشگاه وجود دارد این انتظار از وزارت خانه داریم قبل از بازگشایی دانشگاه از نظر بودجه و پشتیبانی تزریق داشته باشیم.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha