تکمیل شدن یا در حال تکمیل بودن واحدهای مسکونی فرج‌آباد چالوس

تکمیل شدن یا در حال تکمیل بودن واحدهای مسکونی فرج‌آباد چالوس

مخاطبان این رسانه در ادامه پیگیری‌های خبرگزاری فارس این بار با ثبت سوژه‌ای «انتقاد از تحویل ساختمان‌های نیمه‌کاره فرج‌آباد چالوس» خواستار پیگیری این سوژه شدند.

پیش از این مخاطبان این رسانه با عناوین مختلف پیگیر مطالبات خود در ارتباط با مسکن مهر شهرستان چالوس شدند که خبرگزاری فارس نیز پیگیری این سوژه و مطالبه شهروندان را همواره در دستور کار خود داشته و طی این مدت تمام هم و غم خبرنگاران خبرگزاری فارس در استان مازندران برای به سرانجام رسیدن درخواست‌های مخاطبان بوده و هست و کماکان نیز این مهم به‌صورت جدی دنبال می‌شود.

پروژه مسکن مهر در برخی از شهرهای استان خیلی زود کلید خورد و خیلی زود هم به سرانجام رسید اما در برخی از شهرها شاهد مشکلاتی در افتتاح این پروژه‌ها هستیم که امیدواریم با همراهی مسوولان به این مشکلات پایان داده شود.

سیدعباس رهگشا معاون مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: باید نام و شماره ملی متقاضی اعلام شود تا امکان بررسی و پیگیری میسر شود.

وی افزود: پیش از این هم چندین بار ازسوی خبرگزاری اعلام شده که در ارتباط با سوالات مخاطبان  پاسخ‌های متفاوت برای متقاضیان مختلف وجود دارد که اگر نام  یا شماره ملی متقاضی اعلام  شود می‌توان آخرین شرایط و دلایل و وضعیت را پیگیری و اعلام کرد.

اخبار مرتبط

پایان فرصت ارائه تسهیلات خانه دار شدن

0 نظر

ارسال نظر

capcha