اهدای بیش از هزار کلاه ایمنی به موتورسواران مازندران

اهدای بیش از هزار کلاه ایمنی به موتورسواران مازندران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران درآیین اهدای کلاه ایمنی رایگان به موتور سیکلت‌سواران میاندورود با اشاره به اهداء ۱۱۰۰ کلاه ایمنی به موتورسواران استان، گفت: حدود ۲۵ درصد از تصادفات مربوط به موتورسواران است.
سرهنگ نصرالله بیگلری با بیان اینکه کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای و شهری یکی ازسفارشات مقام معظم رهبری است، افزود: سال ۱۳۸۶، در سطح کشور ۲۸ هزار کشته حوادث رانندگی داشتیم که با دستور رهبری معظم برای کاهش تلفات تمام دستگاه‌های امدادی، راهنمایی و رانندگی، پلیس راه و شورای ترافیک وارد عمل شدند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با اشاره به رعایت قوانین ۹۵ درصدی رانندگان و ضرورت آموزش و ارتقا فرهنگ ترافیک برای ۵ درصد باقی‌مانده از این شمار خاطرنشان کرد: حدود ۲۵ درصد از تصادفات مربوط به موتورسواران، ۲۵ درصد تصادفات منجر به فوت مربوط به عابر پیاده و ۴۲ درصد از فوتی رانندگی و سرنشینی در محل تصادف است.
سرهنگ بیگلری تصریح کرد: یکی از دلایل مهم فوت ۴۲ درصد در محل حادثه به‌دلیل سرعت بالا در رانندگی است به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مجاز رانندگی کنند تا تصادف جرحی ناگهانی به فوتی تبدیل نشود.

اخبار مرتبط

انهدام باند کلاهبرداری اسکیمری میلیاردی در مازندران

۳۰۷ دوربین پایش تصویری در مازندران نصب می شود

۳۰ درصد سرقت‌ها در مازندران سرقت کلان است/ افزایش ۲۳ درصدی کشفیات پلیس در بخش سرقت‌ها

0 نظر

ارسال نظر

capcha