پذیرش مسافر در فرودگاه‌های مازندران ۴۸ درصد رشد یافت

پذیرش مسافر در فرودگاه‌های مازندران ۴۸ درصد رشد یافت

مازندران، سعدالله وطن خواه اظهار داشت: در ششماهه اول سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در مجموع، در آمار مسافر اعزام و پذیرش شده ۴۳ درصد و تعداد پرواز انجام شده ۴۸درصد رشد داشته ایم.

وی با اشاره به اینکه با فروکش کردن فشار کرونا اقبال مردم به مسافرت بویژه مسافرتهای هوایی افزایش یافته افزود : علیرغم محدودیتهای اعمال شده در قالب پروتکلها و دستورالعمل های بهداشتی و محدودیت در پذیرش مسافر ، آمارها از افزایش مسافرت و استقبال بیشتر مردم نسبت به سال گذشته از سفرهای هوایی نشان می دهد.

مدیرکل فرودگاههای استان، تعداد پروازها در فرودگاه بین المللی شهدای ساری در شش ماه اول سال را ۲۰۱۶ پرواز و میزان مسافر اعزام و پذیرش شده را در این مدت ۱۳۲/۶۵۸ نفر اعلام کرد که رشد ۷۸درصد در آمار پروازها و ۶۴ درصدی در آمار مسافر درپی داشته است .

همچنین در نیمه اول سال جاری تعداد ۱۴۷۸۸ مسافر در قالب ۴۰۰ پرواز از فرودگاه شهدای رامسر و تعداد ۷۲۹۱ مسافر در قالب ۱۵۰۰ مسافر از فرودگاه شهدای نوشهر مسافرت نموده اند.

وطن خواه از راه اندازی پرواز در مسیر کیش - رامسر - کیش از اواخر شهریور و کیش - نوشهر - کیش از نیمه دوم مهرماه خبر داد و اظهار داشت : بر اساس پیگیری های مسئولین استانی و درخواست از جانب مردم و متولیان گردشگری استان، پروازها در مسیر کیش برنامه ریزی شده و در صورت استقبال وتقاضای مردم،افزایش خواهد داشت . 

اخبار مرتبط

احداث ۲۰۰ هزار مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت | وام مسکن روستایی افزایش می یابد

0 نظر

ارسال نظر

capcha