همه مهد‌کودک ها، زیر مجموعه آموزش و پرورش

همه مهد‌کودک ها، زیر مجموعه آموزش و پرورش
بهروز منصورکیایی در بازدید از مهد‌های کودک ادارات آموزش و پرورش نواحی یک و دو ساری گفت: باتوجه به تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در وزارت آموزش و پرورش و واگذاری کامل امور کودکان از بدو تولد تا ۶ سال، پیرو منویات مقام معظم رهبری به این سازمان، مهر امسال شاهد ورود رسمی همه مهد‌های کودک و مراکز پیش دبستانی سایر دستگاه‌ها به جمع خانواده بزرگ آموزش و پرورش هستیم و آموزش و پرورش تنها متولی رسمی حوزه کودکان خواهد بود.
 
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران با تاکید براینکه مهد‌های استان مکلف به رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی هستند افزود: خانواده‌ها نگران حضور کودکان خود در مهد‌ها و مراکز پیش دبستانی نباشند و باتوجه به گسترش واکسیناسیون کرونا در کشور بزودی شاهد حضور همه کودکان در مهد‌ها و مراکز پیش دبستانی خواهیم بود.
 
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران در این بازدید به مدیران و مربیان مهد‌های کودک توصیه کرد: دغدغه اصلی شما حفظ سلامت کودکان و آرامش خاطر خانواده‌های آن‌ها باشد تا ان شاالله شاهد نشاط، پوپایی و زندگی در مهد‌ها باشیم.
 
منصورکیایی از همه همکاران نواحی یک و دو ساری خواست با همدلی و همراهی همیشگی خود حوزه پیش از دبستان را اولویت برنامه‌های کاری خود قرار دهند تا دغدغه‌ها و نگرانی‌ها در دوره انتقال کاسته شود.
 
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران در پایان از تلاش‌های چند ساله سازمان بهزیستی کشور و همچنین همه همکاران اداره کل بهزیستی استان تشکر و قدردانی کردند.

اخبار مرتبط

مهد کودک‌هایی که به خانه سالمندان تبدیل می‌شوند

0 نظر

ارسال نظر

capcha