آغاز مرحله دوم شور عاطفه‌ها در مازندران

آغاز مرحله دوم شور عاطفه‌ها در مازندران

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و اجرای مرحله دوم شور عاطفه‌ها در استان زنگ شور عاطفه‌ها به صورت نمادین در هنرستان ایثار کلاگرمحله شهرستان جویبار به صدا درآمد.
قائم مقام کمیته امداد مازندران در آیین زنگ شور عاطفه‌ها در جویبار گفت: در مرحله نخست شورعاطفه‌ها که از ۲۳ تا ۲۵ شهریور برپا شد، مردم نیک اندیش مازندران بیش از ۶ میلیارد تومان کمک کردند که در قالب بسته‌های فرهنگی شامل کیف و کفش و تبلت در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گرفت.
رنجبر افزود: مرحله دوم در سطح مدارس، امروز با نواخته شدن زنگ شور عاطفه‌ها در مدارس آغاز شد تا کمک‌های جمع‌آوری شده با بازگشایی مدارس، به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شود.
وی خاطرنشان کرد: پارسال با کمک خیران به ۵ هزار دانش آموز مازندرانی، تبلت و موبایل اندروید به ارزش ۱۶ میلیارد تومان اهدا شد که ۸ میلیارد تومان از این کمک‌ها را یک خیر پرداخت کرد و مابقی از محل مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اهدا شد.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران هم در این آیین به توزیع ۱۰ هزارو ۴۰۰ بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان بی بضاعت در مناطق مختلف استان در هفته اول بازگشایی مدارس اشاره کردو افزود: این طرح در سطح مدارس استان با مشارکت خیران و دانش آموزان در قالب پویش مهربانی با همکلاسی ادامه دارد.
سعدی پور افزود: پارسال نیز ۳۳ هزار ابزار دیجیتالی، کیف، کفش و لوازم التحریر به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان با کمک خیران و کمیته امداد و نهاد‌های خیریه به دانش آموزان مازندران اهدا شد.

اخبار مرتبط

رئیس جمهور پایان هفته جاری به مازندران سفر می کند

کشف و ضبط 72 قبضه سلاح شکاری در مازندران

سامانه بارشی جدید در راه مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha