آغاز به کار بیست و چهارمین یادواره شهدا در کیاسر مازندران/ از خانواده شهیدان جاویدالاثر تقدیر شد+تصاویر

آغاز به کار بیست و چهارمین یادواره شهدا در کیاسر مازندران/ از خانواده شهیدان جاویدالاثر تقدیر شد+تصاویر

به گزارش سراج24">سراج24؛ آیین افتتاحیه بیست و چهارمین یادواره ی شهدای روستای کیاسر از توابع استان مازندران عصر امروز ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۰ با تجلیل از خانواده های معظم شهدا و‌ حفظ ضوابط بهداشتی در کنار مزار امام زاده عبدالصالح و محسن (مشهور به لِرما)  برگزار شد.
آغاز این رویداد با رمز «خانه ای کوچک» توسل بر حضرت زهرا (سلام الله علیها) با اجرای بانو مهدیه سعیدی همراه شد.
عنوان دیگر این مراسم «زیبا نگر» بر گرفته از بیانات رهبر انقلاب اسلامی از نگاه خانواده های شهدا بر اساس خون های مقدس ریخته شده در دوران ۸ سال مجاهدت در برابر رژیم بعث عراق بود که حجت الاسلام سعیدی به بیان آن پرداخت.
در بخش دیگر این آیین افتتاحیه، علی اکبر ریاحی از شهادت در راه خدا و قیام عاشورا بر گرفته از تقدیر و‌ تشکر امام خامنه ای از برگزار کنندگان یادواره ها گفت که «توقف ممنوع» عنوان آن نام گرفته است.
«نشانه ای از پیکر» پایان بخش اجرای برنامه در افتتاحیه بیست و چهارمین یادواره شهدای روستای کیاسر بود که بانو زهرا رسولی و جوانان بسیجی به خوانش متن و هنرنمایی پرداختند.
در حسن ختام مراسم، از مقام والا و‌ شاخص خانواده ها علی الخصوص مادران شهدای جاودان و مفقود الاثر، تکریم و تجلیل به عمل آمد.
بیست و چهارمین مراسم یادواره شهدای منطقه کیاسر از امروز دوشنبه ۱۵ شهریور آغاز شده و تا پنجشنبه 18 شهریورماه به مدت ۴ روز در روستای کیاسر شهرستان بهشهر استان مازندران برگزار خواهد شد.
گفتنی ست؛ این یادواره مردمی هر ساله با عناوین مختلف برگزار می‌شود و شخصیت‌های مختلفی نیز در این مراسمات حضور پیدا می‌کنند.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha