در مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین یادواره شهدای روستای کیاسر مازندران بیان شد؛

می خواهیم فرهنگ ایثار و شهادت را در بین جوانان ترویج کنیم/با شهدا عهد بستیم که سرباز ولایت باشیم

می خواهیم فرهنگ ایثار و شهادت را در بین جوانان ترویج کنیم/با شهدا عهد بستیم که سرباز ولایت باشیم

به گزارش سراج24">سراج24؛ سلطان علی رضایی عضو برگزار کننده بیست و چهارمین یادواره شهدای روستای کیاسر شهر بهشهر استان مازندران با تشریح جزئیات برگزاری این ویژه برنامه ۴ روزه که از دوشنبه ۱۵ شهریورماه آغاز شده و تا پنجشنبه 18 شهریورماه نیز ادامه دارد گفت: برنامه ها در ۷ محور از روز نخست با زیارت قبور شهدا آغاز شده و به ترتیب: روز دوم تجلیل از خانواده های معزز شهدا. روز سوم تقدیر از بانوان روستای کیاسر و شرکت مهمانانی از اطراف شهرها. همایش «یاعلی» ویژه خانواده های موکب دار به طول بیش از ۵ کیلومتر که از مهمانان حاضر پذیرایی به عمل می آید. برنامه رزمایش موشکی باشرکت مقامات استانی و‌ کشوری. روز چهارم و در روز اختتامیه نیز برنامه ی  یادواره به کار‌خود پایان می دهد.

وی در ادامه افزود: همواره مهمانان حاضر در برنامه از سراسر کشور حضور بهم می رسانند و‌ فقط مختص شهرستان ما نیست. آیت الله خاتمی، آیت الله عبادی، سردار حاجی زاده، سردار حق طلب و‌ سردار علی فضلی از جمله افراد شاخص و‌ نامداری هستند که پیش از این افتخار میزبانی آنان را در دوره های قبل داشتیم و امیدواریم که روزی پذیرای حضرت صاحب الزمان(عج) باشیم‌.

*می خواهیم  فرهنگ ایثار و شهادت را در بین جوانان ترویج کنیم

رضایی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری یادواره، بزرگداشت یاد و خاطره شهدای روستای کیاسر و اطراف این شهر و همچنین یادبود شهدای مدافع حرم علی الخصوص سید سجاد خلیلی است اظهار کرد: به دنبال تربیت نسل نوجوان و‌ جوان، می خواهیم فرهنگ ایثار و شهادت را در بین آنها ترویج کنیم و امیدواریم که بتوانیم رزمنده و سرباز امام زمان «عج» بپرورانیم.

 


وی ضمن تقدیر و‌ تشکر از حضور مردم در مراسم افتتاحیه یادواره بیست و چهارم که با رعایت ضوابط بهداشتی صورت گرفت گفت: به سبب شیوع بیماری کووید ۱۹ و حفظ سلامتی مردم، تلاش کردیم که افراد خارج از روستا را دعوت نکنیم، چرا که سلامتی مهمانان برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

*با شهدا عهد بستیم که سرباز ولایت باشیم
سلطان علی رضایی عضو برگزار کننده بیست و چهارمین یادواره شهدای روستای کیاسر شهر بهشهر استان مازندران در پایان بیان کرد: وقتی خط شهدا که ولایت پذیری است ترویج شود دشمن دیگر نمی تواد در بین مردم رسوخ کند و ما را از مسیر ولایت خارج‌نماید. ما با شهدا عهد بستیم که سرباز ولی فقیه باشیم به همین دلیل خللی در بینش ما ایجاد نخواهد شد.
 

بیست و چهارمین یادواره شهدای روستای کیاسر شهرستان بهشهر از استان مازندران روز گذشته 15 شهریورماه با استقبال قابل توجه خانواده های معظم شهدا و حضور محبین شهیدان با رعایت پروتکل های بهداشتی رسما آغاز شد و این مراسم طی 4 روز تا پنجشنبه 18 شهریورماه ادامه دارد.

اخبار مرتبط

تصاویر| مراسم بزرگداشت آیت الله بهجت فومنی در رشت

بیانیه‌ی مرکز تحقیقات و آینده‌پژوهی سازمان فضای مجازی سراج در خصوص طرح صیانت از فضای مجازی

مسئول سازمان فضای سراج:

0 نظر

ارسال نظر

capcha