ادامه روند بارندگی های موقت در چند استان

ادامه روند بارندگی های موقت در چند استان

امروز در برخی نقاط استان‌های مازندران، ارتفاعات در استان‌های اردبیل، زنجان، قزوین، سمنان، البرز و شرق تهران و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، جنوب سیستان و بلوچستان و کرمان، استان هرمزگان و جنوب فارس افزایش ابر و گاهی وقوع رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

فردا در شمال آذربایجان غربی، برخی مناطق مازندران، ارتفاعات سمنان و شرق تهران، برخی نقاط کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان و ارتفاعات زاگرس مرکزی افزایش ابر گاهی رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.

تداوم این شرایط جوی طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، برخی نقاط اردبیل، گیلان، مازندران، ارتفاعات زنجان، قزوین، البرز و تهران گزارش می‌شود و این شرایط همچنین در استان‌های هرمزگان، مرکز و جنوب کرمان و جنوب فارس نیز ادامه دارد.

چهارشنبه در غالب مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود همچنین امروز و فردا در جنوب استان سمنان، شمال و شرق اصفهان، قم و جنوب تهران و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل با افزایش سرعت باد در برخی نقاط احتمال خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۴۴ و ۴۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

اخبار مرتبط

افزایش ۳ درصدی نزاع در مازندران

اجرای حکم قلع‌وقمع ۲۴ واحد مسکونی غیرمجاز در کلارآباد

هشدار قرمز هواشناسی درباره وقوع سیل در این استان ها | آخرین وضعیت آب و هوایی کشور امروز 11 تیر

0 نظر

ارسال نظر

capcha