برای رفع مشکلات معیشتی برنامه ارائه شود

 علی بابائی کارنامی، نماینده مردم ساری در جلسه علنی امروز (شنبه، ۳۰ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات برنامه‌های رئیس دولت سیزدهم با بیان اینکه کارگری روستازاده هستم و مخالفت من از باب دغدغه بوده و در غیر این صورت حامی دولت هستم، گفت: تورم بالای ۴۵ درصد داریم و شما مشخص نکرده‌اید در چه زمانی و چگونه می‌خواهید این تورم افسارگسیخته را مهار کنید و نگفته‌اید کرونا را چگونه مدیریت می‌کنید.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه عدالت استخدامی برنامه می‌خواهد، تأکید کرد: شما درباره عدالت کارگری برنامه‌ای نداده اید و سیاست‌های پولی و مالی که نیازمند رجوع به عالمان اقتصاد است برنامه مشخصی ندارد؛ همچنین بیکاری جوانان نیازمند برنامه است و فرمانده اقتصاد ملی باید با مجلس در ارتباط باشد.

وی در ادامه با اشاره به مشکل ضریب جینی و کوچک شدن سفره مردم تأکید کرد: این مشکلات نیازمند برنامه کوتاه مدت و بلندمدت است ضمن اینکه اقتصاد روستا نیازمند شکوفایی است چرا که روستا‌ها نابود شده‌اند در حالی که فرهنگ روستایی است که می‌تواند اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کند.

بابایی در ادامه با انتقاد از عدم ارائه برنامه در خصوص محیط زیست و مدیریت شهری بیان کرد: بانک‌ها مردم را مستأصل کرده‌اند و اقتصاد روستا را به نابودی کشانده‌اند، همچنین لازم است برای مبارزه با مافیای فولاد، دارو، خودرو و واردات برنج برنامه مشخص ارائه شود.

این عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در ادامه با اشاره به عدم ارائه برنامه در خصوص مدیریت پسماند و فاضلاب استان‌های شمالی بیان کرد: صندوق‌های بازنشستگی تبدیل به حیاط خلوت شرکت‌های دولتی شده‌اند و نیازمند برنامه اجرایی محکمی هستند لذا باید بدانید که به شما اعتقاد داریم، اما انتقاد هم داریم و مردم به لحاظ کمی از برنامه‌های دولت آگاه نیستند و از ما می‌پرسند ۶ ماه بعد چه می‌شود و بی‌عدالتی کی به پایان می‌رسد لذا مجلس انقلابی و دولت انقلابی باید با هم کار کنند. شما نیز باید به تمامی ۸۴ میلیون نفر ایرانی پاسخگو باشید و بین آن‌ها زندگی کنید.

اخبار مرتبط

مسؤولان فعلی، اعتقادی به رفع مشکلات با استفاده از توان داخلی ندارند

نبود تفکر مردمی در دولت ها عامل مشکلات کنونی است

مردم از جانمایی جدید گلوگاه دیلم ناراضی هستند

0 نظر

ارسال نظر

capcha