مازندران تبدیل به خوزستانی دیگری نشود/لزوم اعزام هیئتی از مجلس به مازندران

مازندران تبدیل به خوزستانی دیگری نشود/لزوم اعزام هیئتی از مجلس به مازندران

 علی بابائی کارنامی نماینده ساری در مجلس در جلسه علنی امروز (چهار‌شنبه، 20 مرداد) قوه مقننه  و  طی تذکری شفاهی  با اشاره به اینکه در استان مازندران از هر هزار نفر 30 نفر در بیمارستان به دلیل بیماری کرونا بستری می‌شوند، گفت:  وزارتخانه‌های بهداشت  و نیرو می‌خواهند با بی‌تدبیری و قطع برق در مازندران خوزستان دیگری درست کنند.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم مازندران، خوزستان دیگری نشود، هیئتی از کمیسیون‌های امنیت ملی و بهداشت برای سرکشی به این استان اعزام کنید، تعداد بیماران بستری افزایش یافته و قطعی‌های برق موجب قتل عام مردم شده است.

نماینده ساری در مجلس درباره معرفی کابینه دولت به مجلس تصریح کرد: از دولت می‌خواهیم تا هر چه سریعتر لیست وزرای خود را به مجلس معرفی کرده تا بررسی شود.

علی نیکزاد که ریاست جلسه را برعهده داشت، در پاسخ به تذکر ای نماینده  گفت: دولت بر اساس قانون برای معرفی وزرا به مجلس دو هفته فرصت دارد و کمیسیون‌های تخصصی مجلس می‌توانند صلاحیت این وزرا را در مدت یک هفته بررسی کنند اما به دلیل تأکید مقام معظم رهبری بر تسریع در معرفی کابینه به مجلس توسط دولت، آنها نیز تلاش می‌کنند تا هر چه سریعتر لیست کابینه را به مجلس معرفی کنند.

اخبار مرتبط

مازندران پنجه در پنجه کرونا

میزبانی رقابت‌های کشتی جام تختی به مازندران سپرده شد

اجرای پویش "همکلاسی مهربان" در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha