ذوب آهن – نساجی؛ فرصت ویژه برای فرار از منطقه خطر

ذوب آهن – نساجی؛ فرصت ویژه برای فرار از منطقه خطر

ذوب آهن اصفهان و نساجی مازندران که در حال حاضر در جایگاه‌های چهاردهم و سیزدهم جدول قراردارند و خطر سقوط به لیگ یک را احساس می‌کنند امروز دیداری حساس و به اصطلاح ۶ امتیازی با یکدیگر دارند که فرصت ویژه‌ای برای فرار از منطقه سقوط برای هر دو تیم است.

در حال حاضر ماشین سازی سقوطش قطعی شده و سایپا نزدیک‌ترین تیم برای کسب عنوان دومین تیم سقوط کننده است ولی ذوب آهن و نساجی هم این خطر را همچنان بیخ گوش خود احساس می‌کند. سایپا در حال حاضر ۲۳ امتیاز دارد و ذوب آهن و نساجی با ۲۶ و ۲۸ امتیاز بالاتر از آن قرار دارند.

نساجی در بازی امروز می‌تواند ۳۱ امتیازی شود و در این صورت دیگر احتمال سقوطش خیلی کمرنگ می‌شود و با خیال راحت دو دیدار آتی خود در لیگ را سپری خواهد کرد و از سوی دیگر ذوب آهن هم با برد در بازی امروز ۲۹ امتیازی شده و تقریبا در شرایط مشابهی ولی با ریسک بالاتر قرار خواهد گرفت. امتیاز ویژه ذوب آهن در بازی امروز میزبانی است.

در صورت تساوی دو تیم هم نساجی با ۲۹ و ذوب آهن با ۲۷ امتیاز در جایگاه‌های فعلی باقی مانده و در این صورت اگر سایپا موفق شود گل گهر را شکست دهد رقابت پایین جدول تنگاتنگ تر خواهد شد.

اخبار مرتبط

ثبت دومین مرگ ورزشی طی یک هفته در مازندران

عاشوری: نمی‌خواهیم جایگاه چهارمی را از دست بدهیم/ مقابل ذوب‌آهن محکوم به برد هستیم

تفکری جز بردن یا تساوی برابر نساجی نداریم

0 نظر

ارسال نظر

capcha