صدور ۱۲ مجوز حفظ کاربری زمین کشاورزی در تنکابن

صدور ۱۲ مجوز حفظ کاربری زمین کشاورزی در تنکابن

مدیر جهاد کشاورزی تنکابن گفت:با هدف تامین و ایجاد امنیت غذایی و پاسخگویی به نیاز بهره برداران، از آغاز امسال تاکنون ۱۲ فقره مجوز تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در این شهرستان صادر شد.

کاویانی با بیان اینکه دارندگان مجوز کمیسیون موضوع تبصره یک ماده یک مکلفند اراضی مورد نظر را برای کاربری مورد تقاضا بهره برداری کنند، افزود: استفاده از این اراضی برای سایر کاربری‌ها بدون اخذ مجوز از سازمان متبوع یا کمیسیون تبصره یک ماده یک ممنوع بوده و از مصادیق تغییر کاربری غیرمجاز تلقی می‌شود.

او ادامه داد: طی این مدت یک فقره مجوز تبصره ۴ از ماده یک قانون حفظ کاربری توسط کمیسیون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی استان برای این شهرستان صادر شد.

کاویانی گفت: طرح‌های مشمول تبصره ۴ ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها شامل فنس کشی باغ، حصارکشی باغ، احداث دامداری ها، مرغداری ها، گلخانه و تمامی طرح‌های مرتبط با بخش کشاورزی است.

مدیر جهاد کشاورزی تنکابن از کسانی که قصد سرمایه گذاری در بخش کشاورزی را دارند خواست برای کسب مجوز تغییر کاربری به این مدیریت مراجعه و از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز اجتناب کنند، در صورت عدم رعایت این موضوع از طریق مراجع قضایی نسبت به قلع و قمع بنا‌های احداث شده اقدام خواهد شد.

اخبار مرتبط

6200 واحد صنفی ساری پایش شد/ معرفی 575 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی

اجرای 5 پروژه زیربنایی کشاورزی در سوادکوه/ اعتبار 36 میلیاردی

باحضوروزیر ورزش وجوانان تعدادی از طرح های ورزشی در شهرستان های رامسر، تنکابن و عباس آبادافتتاح شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha