دام‌های مولد مازندران از سر استیصال کشتار می‌شوند

دام‌های مولد مازندران از سر استیصال کشتار می‌شوند

با اشاره به اینکه برای رصد و کنترل توزیع نهاده های دامی، سامانه بازارگاه ایجاد شده است، افزود: همه دستگاه های نظارتی می توانند نسبت به رهگیری نهاده های توزیع شده اقدام کنند.

وی ادامه داد: از زمان ایجاد سامانه بازارگاه، نهاده ها در این سامانه توزیع و زیر نظر دولت می شود و اجازه عرضه در بازار آزاد وجود ندارد مگر آن که مصرف کننده بخواهد نسبت به توزیع آن اقدام کند.

رئیس اتحادیه دامپروری مازندران با اشاره به مشکل توزیع نهاده ها وعلوفه های اظهار داشت: اگر مشکلات را پیشگیری نکنیم فاجعه ای عظیم در پیش است زیرا دام های عشایر و مولد در حال ذبح و کشتار شدن است.

ولی زاده با عنوان اینکه قیمت گوشت افزایش خواهد یافت و مردم آرزوی یک کیلوگرم گوشت را خواهند داشت، گفت: دامداران توانستند تاکنون خودکفایی در زمینه گوشت قرمز و دام سبک ایجاد کنند و این خودکفایی یک شبه در حال نابودی است.

وی یادآور شد: در مراتع ییلاقی و خشک، دام ها با قیمت مفت وناچیز در حال کشتار شدن هستند و این مسئله زنگ خطری به شمار می رود.

رئیس اتحادیه دامپروری مازندران با اظهار اینکه کشتار دام ها مشکلاتی را برای مردم و مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ایجاد می کند، افزود: تولیدکنندگان از سر استیصال دام هایشان را به کشتار می برند.

اخبار مرتبط

افزایش ۳ درصدی نزاع در مازندران

اعزام ۴ کاروان دانش‌آموزی به راهیان نور

۴۳ مقاله علمی به سومین همایش ملی حماسه ششم بهمن ارسال شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha