بررسی۴۹۹ شکایت نامزد‌های شورا‌های شهر در مازندران

بررسی۴۹۹ شکایت نامزد‌های شورا‌های شهر در مازندران

رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات استان مازندران در سومین همایش مسئولان هیات‌های نظارت بر انتخابات استان مازندران در مجتمع ورزشی تفریحی نفت محمودآباد گفت: هیات عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌های مازندران از ۱۲ اردیبهشت کار بررسی شکایات نامزد‌های شورا‌های اسلامی شهر‌های مازندران را آغاز کرد که تا ۲۱ اردیبهشت ادامه داشت .
سعادتی افزود: در مدت ۱۰ روز شکایت ۴۹۹ نامزد بررسی شد که آمار تاییدشدگان پس از ثبت در سامانه، رسانه‌ای می‌شود.
وی در باره زمان اعلام نتایج بررسی شکایات گفت: نتایج بررسی شکایت نامزد‌ها در هیات عالی نظارت ۲۲ اردیبهشت به ستاد انتخابات استان اعلام می‌شود و  ۲۳اردیبهشت از سوی ستاد انتخابات به فرمانداری‌ها اعلام می‌شود و در نهایت۲۴ اردیبهشت فرمانداری‌ها نتیجه را به نامزد‌ها اعلام می‌کنند.
رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات استان مازندران تصریح کرد: بررسی صلاحیت نامزد‌های انتخابات شورا‌های روستا‌های مازندران نیز از ۱۶اردیبهشت در هیات نظارت بخش آغاز شد و تا ۳۱ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
سعادتی افزود: اول خرداد هیات نظارت نتایج را به هیات اجرایی بخشداری اعلام و ۲ خرداد به نامزد‌های معترض اعلام می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: نامزد‌های رد صلاحیت شده روستا‌ها نیز به مدت ۴ روز یعنی تا ۶ خرداد فرصت شکایت به هیات نظارت شهرستان را دارند.
به گفته سعادتی هیات نظارت شهرستان هم ۱۰روز فرصت بررسی پرونده‌ها را تا۱۵خرداد برعهده دارد.۱۶ خرداد هیات نظارت شهرستان‌ها نظر قطعی را اعلام می‌کنند و در تاریخ ۱۷خرداد اسامی کاندیدا‌های تایید صلاحیت شده آگهی می‌شود .

اخبار مرتبط

اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران

رهایی یک محکوم به قصاص نفس در شهرستان آمل

حضور مردم قائمشهر برای تشکیل زنجیره انسانی در سواحل / بسیج ناوگان اتوبوسرانی شهرداری جهت اعزام کاروانها

0 نظر

ارسال نظر

capcha