۲ پروژه مدرن زنجیره تولید ماهیان خاویاری در سیمرغ آغاز شد

 ۲ پروژه مدرن زنجیره تولید ماهیان خاویاری در سیمرغ آغاز شد

عملیات اجرایی صنایع تبدیلی و تکمیلی زنجیره فوق پیشرفته ماهیان خاویاری با اعتبار چهار هزار میلیارد ریال ظهر چهارشنبه با حضور استاندار مازندران و مدیران و مسئولین استانی در سیمرغ آغاز شد.

همچنین عملیات اجرایی پروژه مجتمع تولید خوراک ماهیان خاویاری به مبلغ ۵. ۱۸ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۳۶ نفر از دیگر پروژه‌های مرتبط با پروژه نخست است که امروز با حضور استاندار مازندران آغاز شد.

علاوه براین با حضور استاندار، کلنگ پروژه گلخانه آلواپونیک به عنوان یکی دیگر از بخش‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی زنجیره فوق پیشرفته ماهیان خاویاری به مبلغ ۱۱۸ میلیارد تومان و اشتغال ۴۲ نفر به زمین زده شد.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران با اشاره به شعار سال جاری گفت: برای حمایت از تولید چاره‌ای جز رفع موانع و انجام پشتیبانی‌ها را نداریم و باید این اصل سرلوحه قرار گیرد.

وی با اظهار اینکه رفاه و آسایش از طریق تولید محقق می‌شود، از اجرای طرح ماک در روستاهای استان خبر داد و گفت: ایجاد مزارع سازگار در استان یک اولویت به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه ریل گذاری اقتصادی استان طی سه سال اخیر صورت گرفته است، یادآور شد: توسعه مناطق کم توسعه یافته از جمله سیمرغ با ایجاد بنگاه‌های تولیدی و زنجیره‌های تولید محقق می‌شود.

حسین زادگان با تاکید بر توجه ویژه به پروژه زنجیره فوق پیشرفته ماهیان خاویاری گفت: پروژه‌های استان باید در مقیاس بزرگ عملیاتی شود.

به گزارش مهر، افتتاح و بازگشایی، زیرسازی و آسفالت راه روستایی و رکنکلا به ملاکلا به مبلغ ۳. ۱ میلیارد تومان و افتتاح مدرسه ۶ کلاسه شهدای سیمرغ به مبلغ ۷ میلیارد تومان و اشتغال ۱۵ نفر از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز با حضور مسئولان استانی انجام شد.

اخبار مرتبط

کشف ۳۲ کیلوگرم خاویار در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha