بازسازی ۹۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری

بازسازی ۹۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری

وی افزود: همچنین ۱۵۸ دستگاه ماشین آلات سنگین جدید در کشور خریداری و به ناوگان راهداری در کشور الحاق شد که سهم مازندران از این تعداد ۹ دستگاه بوده است.

وی عنوان کرد: راهداری نیازمند ابزار و ادوات به روز و کافی دارد زیرا در شرایط بحرانی ماشین آلات کمک زیادی به مردم و ساکنان روستاها در بازگشایی راه‌ها خواهند داشت.

اکبری تأمین اعتبارات ویژه برای تکمیل طرح‌های راهداری استان مازندران را ضروری دانست و از اجرای طرح اقدام ملی راهداری محوری در کشور خبر داد و گفت: این طرح از اول اردیبهشت در کشور آغاز شده و ۱۱ اقدام راهداری شامل ساماندهی علائمی ایمنی، شانه وحاشیه راه‌ها، خط کشی، پرکردن چاله‌ها و است.

معاون سازمان راهداری کشور با عنوان اینکه طرح اقدام ملی راهداری تا پایان خردادماه ادامه دارد، گفت: در قالب این طرح ماشین آلات چند شهرستان به صورت تجمیعی در راه‌ها حاضر و نسبت به انجام عملیات راهداری اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه راهداری به شیوه قبلی پاسخگوی نیاز نیست، افزود: تمامی نواقص جاده‌ای به صورت محوری و توسط گروهی از راهداران رفع می‌شود و امیدواریم شاهد سیمای جدیدی از راه‌ها با اجرای طرح راهداری محوری و ملی باشیم.

اخبار مرتبط

وضعیت خودرو نابسامان است/ از استیضاح وزیر صمت کوتاه نمی‌آییم

تردد در جاده‌های استان مازندران به شرایط عادی بازگشت

خانه | ورزشی | فوتبال چرا اکبرپور مدافع ماشین سازی را اخراج کرد؟

0 نظر

ارسال نظر

capcha