۴۰۲ زندانی مالی غیرعمد مازندران مشمول کمک های مالی می شوند

 ۴۰۲ زندانی مالی غیرعمد مازندران مشمول کمک های مالی می شوند

با اشاره به ۸۱۳ زندانی جرایم غیرعمد در استان وجود دارد، افزود: ۴۰۲ زندانی جرایم غیرعمد مشمول کمک‌های مالی از ستاد دیه و خیران هستند.

وی با اظهار اینکه این افراد شرایط بهره مندی از کمک‌های ستاد دیه را دارا هستند، افزود: پویشی برای راه اندازی ۱۱۰ زندانی جرایم غیرعمد و مالی در استان راه اندازی شد که تاکنون ۳۱ نفر آزاد شدند و ۳۰ نفر نیز فردا از زندان آزاد می‌شوند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۵۴۸ زندانی جرایم غیرعمد و مالی از زندان‌های استان آزاد شدند، ادامه داد: امسال نیز برای آزادی شمار بیشتری زندانیان جرایم مالی و غیرعمد برنامه ریزی شده است.

عشریه با عنوان اینکه در حال حاضر زندانیان مالی کمتر از ۱۰ میلیون تومان در استان نداریم، گفت: آرزو می‌کنیم در زندان‌ها شاهد حضور افراد دارای جرایم مالی و غیرعمد نباشیم.

رئیس ستاد دیه مازندران به برپایی گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان اشاره کرد و گفت: ۱۸ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد جمع آوری شده است و با وصول آن ۲۲۰ زندانی آزادسازی می‌شود.

وی با اظهار اینکه امیدواریم زندان‌های استان از مددجویان جرایم مالی و غیرعمد خالی شود، گفت: پرونده‌های مددجویان مشمول و نیازمند برای دریافت حمایت‌ها بررسی می‌شود.

اخبار مرتبط

آزادی ۳۰۴ ‌زندانی‌ با محوریت محکومان مالی در مازندران

مازندران پنجه در پنجه کرونا

میزبانی رقابت‌های کشتی جام تختی به مازندران سپرده شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha