ایجاد فرصت شغلی برای بیش از ۸ هزار مددجوی مازندرانی

ایجاد فرصت شغلی برای بیش از ۸ هزار مددجوی مازندرانی

 سید علی اصغر رضایی طالشی گفت: از مجموع فرصت‌های شغلی ایجاد شده برای ۶۸۴۴ مددجو از طریق اجرای طرح و برای ۱۳۴۱ مددجو کاریابی صورت گرفته است.

او افزود: از تعداد طرح‌های اجراشده ۲۶۰۰ طرح در قالب راهبری شغلی بوده است و مجریان طرح‌ها زیر نظر ۶۴ کارآفرین (راهبر شغلی)، راهنمایی شده و این راهبران، مجریانِ طرح‌ها را در بخش بازیابی و فروش هدایت کردند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران گفت: برای اجرای طرح‌های اشتغال در سال گذشته ۲۰۸ میلیارد تومان تسهیلات از طریق بانک‌های عامل و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شد.

رضایی گفت: اجرای طرح‌های اشتغال در بخش‌های دامپروری، کشاورزی، خدماتی، صنفی، صنعتی بوه است.

او با اشاره به طرح کارفرمایی افزود: در صورتی که شرکت‌ها و مؤسسات، مددجویان مورد حمایت کمیته امداد را جذب کنند، حق بیمه سهم کارفرما، طی دو سال به صورت ۱۰۰ درصد توسط این نهاد پرداخت شده و به ازای بکار گیری هر مددجو ۵۰ میلیون تومان تسهیلات کارفرمایی با درصد چهار درصد و باز پرداخت هفت ساله پرداخت می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران تصریح کرد: از طریق اجرای طرح اشتغال در سال گذشته دو هزار مددجو از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شدند.

رضایی گفت: پیش بینی می‌شود در سال‌جاری برای ۱۲هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد مازندران با تسهیلات بیش از ۳۸۰ میلیارد تومان اشتغال ایجاد شود.

اخبار مرتبط

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران

رهایی یک محکوم به قصاص نفس در شهرستان آمل

0 نظر

ارسال نظر

capcha