کشت سیر در ۲۲۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی جویبار

کشت سیر در ۲۲۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی جویبار

علی اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 24 فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار داشت: مشاهده تصویر برخورد یک مأمور نیروی انتظامی با جانباز قطع نخاع سرافرازی که نماد غیرت و ایثارگری ملت سرافراز ایران است، غمی جانکاه بر دل‌ها می‌نشاند که جز با استعانت از خداوند و بصیرت انقلابی قابل تحمل و درمان نیست.

وی افزود: جانبازان، شهیدان زنده و اسوه‌های ایثار و شجاعت و مسئولیت‌پذیری اجتماعی و یادگاران دفاع مقدس ملت ایران در مقابل متجاوزان به میهن و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند. ملت مسلمان و انقلابی ایران جایگاه بلند جانبازان و ایثارگران را قدر دانسته و خواهد دانست.

نماینده بابلسر در مجلس تصریح کرد: بنابراین خطای مأمور جاهل را با صبر و استعانت و برخورد قاطع با خاطیان و آمران تا نهایت دنبال خواهیم کرد؛ در اینجا اصلاح قوانین خدماتی و حمایتی جانبازان عزیز را در دستور کار قرار خواهیم داد و خواستار اجرای کامل قانون حمایت از معلولان و به ویژه قانون جامع حمایت از ایثارگران هستیم و به تمام سازمان‌ها و به ویژه شهرداری‌ها تذکر می‌دهم تا این قوانین را به طور جدی اجرا کنند.

وی اظهار داشت: از فرماندهان نیروی انتظامی برخورد با این خطای فاحش و عذرخواهی حضوری در منزل جانباز عزیز را خواهان هستیم. البته این کار انجام شده است هر چند در این قضیه به دنبال تعمیم یک خطای فردی به خطای سازمانی نیستیم و از فداکاری‌ها و جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های نیروی انتظامی تشکر می‌کنیم اما خواستار جلوگیری از وقوع چنین رخدادی هستیم. 

باقرزاده خاطرنشان کرد: از اینکه به ساحت مقدس ایثار و شجاعت توهین ناروا صورت گرفته داغدارم و موضوع را پیگیری و به مردم و خانواده جانباز سرافراز گزارش می‌دهم.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: قوانین مربوط به اصلاح معابر عمومی نوشته شده که باید دقت بیشتری در اجرای آن داشته باشیم، نکته دیگر این است که نباید به گونه‌ای عمل شود که اگر اشکالاتی در مجموعه‌های مختلف به وجود می‌آید، به سازمان، تشکیلات و قوا تعمیم دهیم. باید همه به این موضوع دقت کنیم در عین اینکه باید رسیدگی شود.

اخبار مرتبط

6200 واحد صنفی ساری پایش شد/ معرفی 575 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی

آغاز فاز دوم پروژه آسفالت و تعریض محور کوهی‌خیل به جویبار

اجرای 5 پروژه زیربنایی کشاورزی در سوادکوه/ اعتبار 36 میلیاردی

0 نظر

ارسال نظر

capcha