۱۱۱ مازندرانی در سال جدید قربانی کرونا شدند

۱۱۱ مازندرانی در سال جدید قربانی کرونا شدند

موج چهارم کرونا که به صورت همزمان در تمام استان‌ها آغاز شده و سلامت همه اقشار جامعه را در شرایط حاد و خطرناکی قرار داده است، در مازندران نیز مانند سایر استان‌ها با شتاب چشمگیری در حال پیشروی است و هر روز بر تعداد بستری‌شدگان کرونایی در مراکز درمانی مازندران افزوده می‌شود. اما آن‌چه که در بین آمار بستری‌های روزانه کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد مجموع قربانیان کرونا طی سه هفته ابتدایی سال جدید است.

بر اساس آمارهای روزانه اعلام شده توسط مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در رسانه‌های رسمی، از یکم فروردین تا بعدازظهر روز شنبه ۲۱ فروردین دست‌کم ۱۱۱ نفر در بیمارستان‌های مازندران بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

بر اساس این آمارهای روزانه منتشر شده در رسانه‌های استان، تا کنون آمار فوتی‌های ۲۰ روز از ۲۱ روز پشت‌سر گذاشته شده اعلام شده که مجموع تعداد فوتی‌های این روزها عدد ۱۱۱ نفر را نشان می‌دهد. البته با توجه به این‌که تعداد فوتی‌های روز جمعه ۲۰ فروردین در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده و پیگیری ایرنا برای به دست آوردن این عدد نیز به سرانجامی نرسید، احتمالا تعداد قربانیان کرونا در مازندران طی روزهای سال جدید بیشتر از ۱۱۱ نفر است.

طبق این آمارها به جز روز ۲۰ فروردین که آماری از فوتی‌های آن در دست نیست، مازندران فقط در روز سوم فروردین مرگ کرونایی نداشت و در باقی روزها تعداد مرگ‌های کرونایی از یک تا ۱۰ فوتی در نوسان بود. در روزهای ۱۳ و ۱۹ فروردین با ۱۰ فوتی بیشترین تعداد جان‌باختگان کرونایی مازندران طی سال جاری ثبت شد. روزهای ۱۴ و ۱۸ فروردین نیز ۹ فوت کرونایی در مازندران ثبت شده است.

اخبار مرتبط

اعزام ۴ کاروان دانش‌آموزی به راهیان نور

جدیدترین اخبار کرونا در ایران| رفتارهای اجتماعی و بهداشتی مردم پاشنه آشیل پیک ششم / شرایط همچنان شکننده است

۲۰۰ هزار دوز واکسن در راه مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha