برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب مادربزرگ توسط نَوه

 برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب مادربزرگ توسط نَوه

سرهنگ سامع خورشاد در این باره اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتای استان مبنی بر اینکه برداشت غیرمجاز از حساب وی به صورت اینترنتی به مبلغ ۲۰ میلیون تومان صورت پذیرفته است؛ پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضائی تشکیل شد و با ثبت اظهارات شاکی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به ارائه مستندات از سوی شاکیه و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس مشخص شد متهم نوه‌ شاکیه بوده است که در نهایت با هماهنگی مقام قضائی نامبرده، مورد شناسایی قرار گرفت و به پلیس فتا منتقل شد.  

رئیس پلیس فتا مازندران تصریح کرد: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بِزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری شده لب به سخن گشود و انگیزه این کار خود را خرید بازی آنلاین اعلام داشت.

وی با بیان اینکه در ادامه با اعلام مشخصات متهم به فرد شاکیه، این مادربزرگ از شکایت خود صرف نظر کرد، افزود: پلیس فتا همواره توصیه می‌کند که شهروندان اطلاعات کارت بانکی خود را در نزد خود حفظ کرده و در اختیار افراد غیر قرار ندهند.

سرهنگ خورشاد گفت: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و کاربران می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دریافت کنند.

 

 

اخبار مرتبط

برداشت چغندر در هزارجریب بهشهر

برداشت مکانیزه برنج در31 هزار هکتار مزارع کشت مجدد و رتون بابل/تولید 100 هزار تنی

امسال حدود پنج هزار و ۵۰۰ تن عسل در مازندران تولید شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha