بهر برداری خانه هلال در آمل

جمشید نیکزاد رئیس هلال احمر آمل در افتتاح خانه هلال و مدیریت بحران روستای چنگاز، گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هلال احمر در روستا‌ها است که به آموزش کمک‌های اولیه، برنامه‌های که لازم یادگیری است، چون اطفای حریق برای اهالی روستا بپردازد.

او با بیان خصوصیات روستای چنگاز از توابع بخش مرکزی،افزود: این منطقه به دلیل حادثه خیز بودن و اینکه از مرکز شهر فاصله دارد، لازم بود این خانه تاسیس شود.

نیکزاد درباره اهداف خانه هلال روستا، گفت: دوره‌های آموزشی تاثیر بسزایی در تاب آوری مردم در زمان حوادث و بحران‌ها داشته از همین رو به آموزش امداد و کمک‌های اولیه، برگزاری مانور‌های امدادی و دوره‌های اموزشی در خانه‌های هلال خواهیم پرداخت.

او افزود: فراگیری این دوره‌های آموزشی در قالب تیم‌های امدادی خانه هلال، اعضای خانه هلال احمر و در زمان مختلف و به هر دلیلی که اتفاقی رخ دهد، قبل از رسیدن تیم‌های امدادرسانی به کمک رسانی می‌پردازند که می‌تواند زمان کمک رسانی را کاهش داده و سرعت خدمت رسانی را افزایش دهد.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل گفت: بخشداران، دهیاران و اعضای شورا برای تاسیس خانه هلال ومدیریت بحران اقدام کنند تا در موارد ضروری دچار مشکل نشوند.

اخبار مرتبط

رهایی یک محکوم به قصاص نفس در شهرستان آمل

ارائه ۵ میلیون و ۸۰۰ نفر خدمت جمعیت هلال احمر ‌در تعطیلات نوروزی

آب به خانه‌های قدیمی‌ترین خیابان آمل بازگشت

0 نظر

ارسال نظر

capcha