فرماندار جدید چالوس معرفی شد

فرماندار جدید چالوس معرفی شد

سیدرسول حسینی به پیشنهاد استاندار مازندران و با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار جدید چالوس منصوب شد.

پیش از این محمد ناصر زندی فرماندار چالوس بود که به عنوان مشاور استاندار مازنداران منصوب شده است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این آئین  با تقدیر از تلاش های فرماندار سابق چالوس اظهار داشت: تصمیمات مسئولان نقش بسزایی در زندگی مردم و نسل آینده در پی خواهد داشت و در این راستا باید با تصمیم گیری سنجیده براساس اولویت بندی نیازها از هدر رفتن منابع جلوگیری کنند.

حسین حسن نژاد بر ضرورت جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی با توجه به ظرفیت های منطقه برای افزایش تولید و اشتغالزایی و به تبع آن بهبود وضعیت معیشت مردم تاکید کرد.

وی افزود: در شرایط تحریم و کرونا طی یک سال گذشته تعامل و همراهی مردم، واحدهای صنفی و تولیدی بویژه نهادهای مردمی موجب کنترل بحران کرونا و در آستانه نابودی قرار گرفتن تحریم ها شده است.

معاون استاندار مازندران خواستار ارتقای مشارکت عمومی بیشتر مردم بویژه در انتخابات پیش رو شد.

حسن نژاد با اشاره به انتقادپذیر بودن دولت گفت: دولت تدبیر و امید از نقد استقبال کرده و فضا آن را نیز فراهم می کند ولی برخی ، از مشکلات پیش آمده در ورود کالا و تولید در جهت خواست دشمن گام برندارند.

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر ، چالوس و کلاردشت نیز در این آیین گفت : برای رشد و شکوفایی منطقه باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم که با جذب بخش خصوصی قادر خواهیم بود تولید و اشتغالزایی را افزایش دهیم تا شاهد کاهش بروز آسیب های اجتماعی در جامعه باشیم.

محمدعلی محسنی بندپی خواستار توجه بیشتر به وضعیت مسکن، ازدواج و فرزندآوری در جامعه شد و تصریح کرد: باید در کنار بهره گیری از اعتبارات کشوری و استانی از ظرفیت بخش خصوصی نیز بهره گرفت.

فرماندار جدید چالوس دارای سابقه فرمانداری شهرستان آزادشهر در استان گلستان و پست هایی در استانداری اصفهان ، استانداری سیستان و شهرداری تهران داشت.

شهرستان چالوس با ۱۱۶ هزار نفر در غرب استان مازندران ، سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی است.

 
  •  
  •  
  •  

اخبار مرتبط

ترافیک سنگین و مه‌گرفتگی در محور چالوس

دادستان کرج : ۲ مفقود سیل جاده چالوس هنوز پیدا نشده‌اند

از مفقودان سیل چالوس همچنان خبری نیست

0 نظر

ارسال نظر

capcha