حال ۲ بیمار قائمشهری مبتلا به کرونای جهش یافته مساعد است

حال ۲ بیمار قائمشهری مبتلا به کرونای جهش یافته مساعد است

یحیی یوسف پور روز یک شنبه در واکنش به نتجیه مثبت آزمایش کرونا جهش یافته یک مرد و زن اهل قائمشهر به خبرنگار ایرنا گفت: هم اکنون این ۲ فرد مبتلا به ویروس کرونا انگلیسی در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و خوشبختانه هم اکنون علائم آنان حاد نیست.

وی با اعلام اینکه گروه شهید سلیمانی به محل این بیماران اعزام شدند تا به طور مستمر حال آنان را رصد کنند، افزود: همچنین یک تیم از شبکه بهداشت به محل سکونت این افراد اعزام شدند تا از تمام افراد سکونت یافته در این آپارتمان تست گیری کنند.

فرماندار شهرستان قائمشهر از شناسایی و تست گیری تمام بستگانی که با این افراد در ارتباط بودند خبر داد تا چنانچه آنان هم به این بیماری مبتلا شده اند، سریعاً تحت مراقبت های ویژه قرار گیرند.

یوسف پور در ادامه با اشاره به اینکه آمار بیماران کرونایی در سطح این شهرستان رو به نزول است، گفت که هم اکنون ۷۹ بیمار کرونایی در دو بیمارستا رازی و ولیعصر این شهرستان بستری هستند.

فرماندار قائمشهر در پایان با اعلام اینکه طی بازدید های به عمل آمده خوشبختانه بیشتر مردم این شهرستان از ماسک استفاده می کنند، گفت که از مردم می خواهیم تا همچنان برای سلامتی خود و شهروندان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

شب گذشته رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از مثبت شدن تست کرونای جهش یافته زن و شوهر قائمشهری خبر داد که از طریق پذیرایی از مهمانانی از استان قزوین مبتلا شدند.

اخبار مرتبط

حضور مردم قائمشهر برای تشکیل زنجیره انسانی در سواحل / بسیج ناوگان اتوبوسرانی شهرداری جهت اعزام کاروانها

بازدید فرماندار ویژه شهرستان بابل از ایل‌راه های این شهرستان

خروج مازندران از منطقه قرمز کرونایی

0 نظر

ارسال نظر

capcha