کتاب نقش مردم بابلسر در دفاع مقدس تدوین می‌شود

کتاب نقش مردم بابلسر در دفاع مقدس تدوین می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران، سردار عبدالله ملکی  در جلسه شورای مدیران حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بابلسر با بیان اینکه این شهرستان هم فرمانده‌خیز و رزمنده‌خیز است، بر ضرورت تدوین کتاب نقش رزمندگان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و جبهه مقاومت تأکید کرد. 

وی افزود: کتاب نقش شهرستان بابلسر در دفاع مقدس از آثار جنگ است که دارای محورهای مشخصی بوده و برای آیندگان ماندگار خواهد ماند.

سردار ملکی با بیان اینکه رزمندگان جزو آثار دفاع مقدس هستند و هر روز یکی از این کاروان کم می‌شود بر جمع آوری آثار شهدا و خاطرات رزمندگان تأکید کرد.

وی ضمن قدردانی از مسئول دفتر حفظ آثار در راه اندازی پایگاه فرهنگی دفاع مقدس دفاع مقدس، بر روایتگری و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به دانش آموزان و نسل جوان امروز تأکید کرد.

سردار ملکی با اشاره به اینکه تشییع شهدای گمنام باعث تحول در جامعه می‌شود، افزود: در تشییع اخیر پیکر 2 شهید گمنام در باغ 33 هکتاری رامسر مسائلی بوجود آمد که زیبنده نبود و با تدابیر فرمانده سپاه رامسر و مسئول دفتر حفظ آثار دفاع مقدس این شهرستان شهدا مقابل مصلا خاکسپاری شدند. 

در این جلسه که با حضور معاونت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برگزار شد، مسئولین کمیته‌های ۱۶گانه دفتر حفظ‌ آثار دفاع مقدس بابلسر و رابطین بخش‌ها به ارائه گزارش کار پرداختند.

اخبار مرتبط

مرگ پسر ۶ ساله با شلیک تفنگ شکاری در فریدونکنار

رتبه شهرداری بابلسر به ۹ ارتقا یافت

درجه ۸ شهرداری ارتقاء یافت/ ارتقاء درجه شهرداری های بابلسر و نسیم شهر

0 نظر

ارسال نظر

capcha