۹۹.۹ درصد از جمعیت شهری البرز از گاز برخوردار هستند

۹۹.۹ درصد از جمعیت شهری البرز از گاز برخوردار هستند

حسین تقی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تعداد مشترکان گاز استان اظهار کرد: در حال حاضر ۸۹۴ هزار و ۲۶۴ مشترک از خدمات شرکت گاز البرز استفاده می‌کنند که ۱۹ هزار و ۵۷۲ مورد از آنها از ابتدای سال تا کنون اضافه شده‌اند.

وی در ادامه به تعداد انشعابات استان هم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۲۷۸ هزار و ۳۳۹ انشعاب در استان وجود دارد که دو هزار و ۲۱۴ مورد از آنها امسال ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه علی رغم محدودیت‌های ناشی از اعمال تحریم ها و گرانی تجهیزات عملیات شبکه گذاری در مناطق مختلف استان ادامه دارد، توضیح داد: تا کنون در مجموع ۶ هزار و ۵۰۵ کیلومتر شبکه گذاری در استان اجرا شده که ۱۴۲ کیلومتر آن مربوط به ۸ ماه ابتدای امسال است.

تقی نژاد با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی به مناطق فاقد گاز استان در حال انجام است، گفت: تا کنون ۱۶ شهر و ۱۵۹ روستای  استان زیر پوشش گاز طبیعی قرار گرفته اند و عملیات گاز رسانی به یک شهر و ۶۱ روستا در حال اجرا است.

این مسئول تاکید کرد: آسارا تنها شهر استان البرز است که عملیات گازرسانی آن انجام نشده و اغلب روستاهایی که از این نعمت برخوردار نشده اند در منطقه چالوس و ارتفاعات طالقان قرار دارند.

وی تاکید کرد: گازرسانی به شهر و روستاهای باقی مانده به دلیل صعب العبور بودن مسیر حفاری، طولانی شدن فراین اخذ مجوز از برخی دستگاه‌ها مثل محیط زیست، پلیس، مشکلات تامین اعتبار و … کمی کند پیش می‌رود ولی در صددیم موانع پیش رو هر چه زودتر از میان برداشته تا ساکنان این مناطق نیز از نعمت گاز برخوردار شوند.

مدیرعامل شرکت گاز البرز اضافه کرد: در حال حاضر بیش از ۸۶ درصد جمعیت روستایی البرز و ۹۹.۹ درصد جمعیت شهری تحت پوشش گاز طبیعی دارند.

اخبار مرتبط

جشنواره گل‌های لاله آسارا در مسیر جاده چالوس

مراسم شهادت امام جواد الائمه (ع) در شرکت گاز مازندران برگزار شد

اساتید و کارگران نمونه شرکت گاز مازندران تجلیل شدند

0 نظر

ارسال نظر

capcha