تفکر وفرهنگ انقلاب اسلامی را در جامعه برجسته کنیم

تفکر وفرهنگ انقلاب اسلامی را در جامعه برجسته کنیم

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر یکشنبه در یادواره بزرگداشت شهدای صنعت برق و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای مدافع حرم وامنیت با بیان اینکه علی رغم تبلیغات سو دشمنان، ملت ما از عقب ماندگی قبل از انقلاب خارج شد و به رده کشورهای پیشرفته رسیده است.

وی با بیان اینکه ایران به جزو کشورهای دست یافته به ابررایانه رسیده است، افزود: این پیشرفت‌ها نشان می‌دهد که اسلام دین پیشرفت، ارزش، تقوا ومعنویت است و مخالفت برخی کشورها با ما به این دلیل است که پیوست فرهنگی وارزشی و نسخه زندگی ما با غرب متفاوت است.

وی با عنوان اینکه نامگذاری پروژه‌ها به نام معصومان وشهدا، مسئولیت را سنگین‌تر می‌کند، گفت: عملکرد برخی قرض الحسنه ها و بانک‌ها ربوی است و باید در حفظ مسئولیت‌ها دقت کنیم.

آیت الله لائینی با تاکید اینکه اگر نام شهیدان را روی طرح‌ها وپروژه ها گذاشتیم باید طبق اهداف و سیره شهدا عمل کرد، گفت: دستگاه‌هایی که پروژه‌ها را به نام شهیدان نامگذاری می‌کنند باید جریان انقلاب در این دستگاه‌ها و طرح‌ها پررنگ‌تر باشد.

امام جمعه ساری ادامه داد: ما مدیون انقلاب هستیم وباید تفکر وفرهنگ انقلاب اسلامی را در همه برجسته و زنده کنیم زیرا سلامت، صداقت وامانت از ویژگی‌های برجسته شهیدان است.

وی با بیان اینکه شهیدان مظهر امانت وشهادت هستند، تصریح کرد: باید ارزش‌ها والای اسلامی و شهیدان را در جامعه تقویت کنیم.

اخبار مرتبط

پویش تشکیل زنجیره انسانی در سواحل مازندران

اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در مازندران

افزایش ۳ درصدی نزاع در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha