۲۶ میلیارد ریال پروژه‌های توزیع برق مازندران افتتاح شد

۲۶ میلیارد ریال پروژه‌های توزیع برق مازندران افتتاح شد

، تبدیل سیم به کابل خودنگهدار فشار ضعیف به طول ۱۴ هزار متر، اجرای شبکه رینگ به طول یک هزار و ۸۰۰ متر، اصلاح و تعویض ۳۵ اصله پایه های فشار ضعیف و فشار متوسط، نصب یک دستگاه" سکسیونر" (کلید فشار قوی) از جمله پروژه های برق مازندران بود که افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران هدف از پروزه های افتتاحی امروز را کاهش هزینه شبکه و همچنین خدمات با کیفیت به مشتریان دانست و گفت: مشترکین مهم ترین رکن شبکه توزیع به عنوان مصرف کننده هستند و رضایت آنان می تواند تقویت صنعت برق را نیز به همراه داشته باشند. 

فرامرز سپری حوادث طبیعی ، سرقت ، هدر رفت و مشکلاتی از این دست را به عنوان مهم ترین دغدغه حوزه توزیع برق برشمرد و افزود : دولت و وزارت نیرو در این زمینه سرمایه گذاری خوبی برای استان مازندران انجام داده است و در حال حاضر مازندران یکی از استان های نخست کشور در کنترل و مدیریت هدر رفت برق است.

نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری هم در این آیین نامگذاری پروژه ها و موسسات به نام شهدا را باعث سنگین تر شدن مسولیت متولیان این امور دانست و گفت افزود: سلامت، صداقت و امانت در کار از مهمترین ویژگی های شهداست و باید این ارزش ها در نهادها و دستگاه ها پررنگ شود

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لایینی افزود : شهدا مظهر وفا، صداقت، امانت، پاکی و راستی هستند و همه نهادها و دستگاه ها بخصوص آنهایی که برنامه هایشان با نام شهدا مزین است باید جریان انقلاب در آنها قوی و پررنگ باشد.

وی گفت : انقلاب ما ۲۳۰ هزار شهید داده است که تک تک آنها به گردن ما حق دارند، ما مدیون انقلاب هستیم و باید جریان تفکر و فرهنگ انقلاب اسلامی را در همه جا برجسته و زنده کنیم.

امام جمعه ساری افزود : اگر با بعضی از کشورهای پیشرفته مخالفت می کنیم بدان جهت است که پیوست فرهنگی و ارزشی که آنجا در کنار علم و دانش وجود دارد با پیوند ارزشی و فرهنگی که اینجا وجود دارد متفاوت است.

وی با بیان اینکه بار ارزشی بالا مسئولیت را هم سنگین تر می کند، ادامه داد : اینجا علم بر اساس و در راستای هدف خلقت انسان است و چنین علمی خوب و شایسته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران از نامگذاری برخی موسسات کشور به اسامی مقدس انتقاد کرد و گفت: بسیاری از پروژه ها مثل قرض الحسنه ها و برخی موسسات مالی ای کاش به این اسامی مقدس نبودند چون لوازم و جریان امور در نامگذاری های مقدس مهم است.

وی افزود : اگر نام شهدا را بر روی مانور، فیدر ، موسسات و تاسیسات بگذاریم اما در درون آنها از شهدا و شهید خبری نباشد و یا بر عکس اهداف شهدا عمل کنند شایسته نیست.

پیگیری ترک وظیفه توسط سپاه کربلا

 فرمانده سپاه کربلای مازندران هم در این آیین با گله‌مندی از مسئولانی که روحیه جهادی ندارند ، گفت: انجام ناقص یا عدم انجام وظایف ادارات به عنوان ترک فعل و تکلیف بوده و سپاه کربلا در مازندران به این مسئله ورود کرده است.

سردار سیاوش مسلمی افزود : امروز بسیاری از امورات قانونی که بر عهده نهادهای حاکمیتی قرار دارد به درستی انجام نمی شود و به دور از شان مردم استان و کشور است.

وی گفت: ترک تکلیف و ترک فعل نهادها و مدیران و کارکنان آن یکی از موضوعات مورد پیگیری و دستور کار سپاه کربلا مازندران است که با همراهی و راهنمایی دادگستری و نماینده قوه قضاییه در استان به صورت جدی در حال پیگیری است.

فرمانده سپاه کربلا با اظهار این که دایره ورورد سپاه نباید فقط در زمینه برخورد و دسگیری مفسیدین اقتصادی و اجتماعی تصور شود بلکه موضوع رفع تکلیف و خدمات ناقص نیز از مسائل مورد پیگیری است ، افزود : عدم انجام وظایف قانونی و یا انجام نادرست وظایف قانونی مخل انجام خدمات سالم است ضمن این که کم کاری مدیران در سهم بری از منابع ملی و استانی برای خدمت رسانی به مردم نیز اثرگذاری می کند.

وی اتلاف وقت در ساعات اداری، رسیدگی به امور شخصی در حین خدمت و کم فروشی را از دیگر مسائلی عنون کرد که توسط سپاه کربلا در حال پیگیری با همکاری دادگستری استان است و گفت : این مساله از یک طرف به دلیل خدمات ناقص موجب نارضایتی عمده در میان مردم شده و از طرف دیگر در احقاق حق سهم مردم مازندران از برش‌های ملی ناکام کرده است.

فرمانده سپاه کربلا افزود : امروز در مجموعه استان و کشور نیازمند کارهای اثرگذار و به خصوص در حوزه امید آفرینی برای مردم هستیم زیرا امروز مردم ما شایسته خدمت گذاری هر چه بیشتر هستند.

برگزاری همزمان پنج مانور جهادی به منظور مدیریت همزمان بحران در پنج نقطه حادثه خیز استان، آغاز فرایند عملیاتی پروژه برق رسانی یادمان شهدای هفت تپه و تبادل تفاهم نامه همکاری سپاه کربلا و شرکت توزیع نیروی برق مازندران از دیگر برنامه های این آیین بود.

استان مازندران حدود ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار مشترک برق در حوزه شرکت های توزیع برق مازندران و غرب استان دارد که از این تعداد حدود ۷۰ درصد خانگی و باقی مشترکین صنعتی ، کشاورزی ، تجاری و دیگر موارد هستند

اخبار مرتبط

فوت سالانه بیش از ۵۰۰ هزار نفر در جهان براثر سوءمصرف موادمخدر

افزایش ۸۰ درصدی کشفیات مواد مخدر توسط کلانتری‌های مازندران

کشف بیش از 2 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان بابل

0 نظر

ارسال نظر

capcha