مدیرمسئول کانون شهید گرائیلی قائم شهردریک قدمی کسب عنوانمرد سال جهادگر کشور

درشهرستان قائم شهر به نقل ازروابط عمومی ارشادمازندران، ، برنامه تلویزیونی «اتم» با هدف شناسایی و معرفی الگوها و تجربه‌های موفق مردمی در زمینه حل مسائل و کمک به پیشرفت کشور تولید می شود.  ملاک‌های اساسی برای انتخاب هر فرد یا گروه به‌عنوان یک «اتم»، مردمی بودن، قابلیت تکثیر و توزیع بودن اقدامات و شیوۀ کاری الگوها و نیز شاخصه خلاقیت است.

این برنامه در حوزه‌های فعالیت برای اتم‌ها محدودیتی قائل نیست؛ به این شکل که هر شخص یا گروهی که توانسته مسئله یا مشکلی را در هر زمینه‌ای از جمله سبک زندگی، محیط زیست، سلامت، اشتغال و یا هر حوزه دیگری در سطح خانواده، محله، شهر یا کشور با مشارکت دیگران و به‌شیوه‌ای خلاقانه‌ حل کند، می‌تواند تجربۀ موفق خود را با شرکت در این برنامه به همۀ مردم معرفی کند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند با ارسال جمله «من یک اتم هستم» به سامانه پیامکی 10002339 ثبت‌نام کنند؛ امکان ثبت‌نام همچنین در سایت برنامه «اتم» به نشانی www.atomtv.ir و شماره 09901152339 در شبکه‌های اجتماعی فراهم شده است.

پس از ثبت‌نام از طریق روش‌های ذکرشده، از طرف دبیرخانه برنامه «اتم» با متقاضی تماس گرفته شده و پس از تأیید به مرحله استانی معرفی می‌شود. در مرحله استانی هر «اتم» ضمن معرفی فعالیت خود در شبکه استانی مورد نظر، در معرض رأی مردمی و داوران محلی قرار می‌گیرد و 10 اتم برتر هر استان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

ولی الله نادعلی زاده» مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهید گرائیلی شهرستان قائم شهر که از سال 96 طرح توجیه اقتصادی و بهره‌وری در مترمربع را به همت اعضای کانون فرهنگی هنری شهید گرائیلی و با همراهی دهیار خرماکلا در دست اجرا دارد و تاکنون بیش از 40 واحد با عنوان «هر خانه یک گلخانه» ایجاد کرده و تا قبل از نوروز1400 حدود 100 واحد گلخانه دیگر احداث خواهد کرد و برای 100 واحد دیگر برنامه‌ریزی دارد. نیز به عنوان نماینده استان مازندران در آستانه کسب رتبه برتر با عنوان «مرد سال جهادگر کشور» قرار دارد. علاقه مندان برای سهیم بودن در انتخاب این نماینده جهادگر و مسجدی استان می توانند با ارسال کد1109به شماره 10002339اقدام کنند

اخبار مرتبط

باحضور مدیرکل ارشاد و پدر شهید نوروزی کتاب مروری بر فلسفه تعلیم وتربیت رونمایی شد

معلمان جهادگران عرصه علم و معرفت هستند

برگزاری مراسم جشن تولد 68 سالگی شهید گمنام در قائم شهر

0 نظر

ارسال نظر

capcha