ساخت مرکز آموزش تخصصی دریایی مرزبانی در مازندران

ساخت مرکز آموزش تخصصی دریایی مرزبانی در مازندران

سردار احمدعلی گودرزی در نشست با فرماندهان و معاونان مرزبانی استان مازندران با اشاره به کلنگ زنی و ساخت مرکز آموزش تخصصی دریایی مرزبانی ناجا در استان مازندران تصریح کرد: کلنگ زنی و ساخت مرکز آموزش تخصصی و دریایی در این ماه و مصادف بودن آن با ولادت با سعادت حضرت علی (ع) بسیار خوش یمن است و به لطف خداوند نام این مرکز آموزش به نام مجتمع آموزش دریایی امام علی(ع) مزین خواهد شد.

وی اهمیت و دقت در ماموریت های محوله را مهم توصیف کرد و گفت: تمامی کارکنان باید آگاه و آشنا به شرح وظایف کاری خود باشند و در تمام ماموریت های خود از عهده ماموریت به نحوی برآیند تا موفقیت را در کارنامه خود داشته باشند.

گودرزی بر امنیت مطلوب مرزها و شهرهای کشور اشاره و اظهارکرد: به لطف و عنایت حق تعالی در کشوری امن با آرامش و آسایش زندگی می کنیم که باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم و در مسیر ولایت حرکت کنیم.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه آموزش باید در این استان تأمین کننده امنیت باشد و از ظرفیت های آموزشی به عنوان استان معین و پشتیبانی کننده آموزش های دریایی قرار گیرد، اظهار کرد: آموزش رکن اساسی مرزبانان برای تأمین امنیت مرزهای کشور است و باید به تناسب مأموریت ها و توان رزم، از تجهیزات نوین بهره برد.

وی بر استمرار، ممارست و تمرین در آموزش‌ها تاکید کرد و گفت: هر چه آموزش بیشتر، بهتر و تخصصی تر باشد، درصد موفقیت در ماموریت ها بیشتر می شود در واقع آموزش، جزو سرمایه های بنیادین مرزبانان در اجرای ماموریت های مرزی قلمداد و بدون تردید باعث پیشرفت در ماموریت ها و کاهش خسارت می شود.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه باید نسبت به خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران متعهد باشیم، تصریح کرد: استفاده از تمامی ظرفیت های آموزشی و تجهیزات نظامی مورد مطالبه است و انتظار داریم بازخوردگیری آموزش که نیاز ضروری مرزبانان و دریابانان است، در این استان استمرار داشته باشد.

گودرزی با تأکید بر ایجاد نظم و انضباط ادامه داد: فرماندهان باید در این مقوله اهتمام کافی داشته باشند و با نظارت مستمر بر زیر مجموعه بر تحکیم پایه های انضباطی تاکید کنند.

وی ادامه داد: مناطق مرزی از جمله استان های دریایی جنوب کشور، همواره می‌تواند آبستن حوادث و اتفاقات باشند و ما در مجموعه دریابانی باید در تمامی لحظات آماده پاسداری و حراست از مرزهای میهن عزیزمان باشیم و با توکل به خداوند و تلاش در جهت کسب آموزش‌های لازم، به بهترین شکل مأموریت‌ ها را انجام دهیم.

فرمانده مرزبانی ناجا به مولفه آموزش تخصصی رزم و توان عملیاتی اشاره کرد و گفت: توجه عملی به آموزش باید مدنظر باشد تا تمام کارکنان برابر دستورالعمل های ابلاغی از آموزش های لازم برخوردار باشند چرا که برخورداری از توان آموزش از الزامات کار مرزبانی و مرزبانان است.

گودرزی با بیان اینکه مرزبانان ولایتمدار و انقلابی هستند، افزود: مرزبانان علاوه بر حفظ و تأمین امنیت مرزها، رسالت امر به معروف و نهی از منکر و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی را که جزو ماموریت های مهم آنان است بر عهده دارند.

وی با تأکید بر پیشرفت و پویایی مرزبانی، خاطر نشان کرد: مرزبانان مجاهدان فی سبیل الله هستند و این مدال بزرگ و پر افتخاری است که نصیب آنها شده است، باید در خدمت به مردم، تأمین امنیت مرزها و اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری کوشا باشند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا در سفر یک روزه به استان مازندران علاوه بر حضور در آئین کلنگ زنی ساخت مرکز آموزش تخصصی دریایی مرزبانی، با خانواده مرحوم حجت الاسلام و المسلمین "حسین تقی پور" - رئیس فقید عقیدتی سیاسی مرزبانی استان مازندران -  دیدار کرد.

اخبار مرتبط

افزایش ۳ درصدی نزاع در مازندران

اعزام ۴ کاروان دانش‌آموزی به راهیان نور

۴۳ مقاله علمی به سومین همایش ملی حماسه ششم بهمن ارسال شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha