تفاهم نامه‌ای در راستای استفاده از ظرفیت‌های هوانوردی مازندران

تفاهم نامه‌ای در راستای استفاده از ظرفیت‌های هوانوردی مازندران
 به منظور آموزش هنرجویان رشته هوانوردی تفاهم نامه همکاری میان اداره کل آموزش و پرورش و فرودگاه‌های مازندران امضا شد.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در آیین امضای این تفاهمنامه گفت : این تفاهم نامه به منظور ایجاد ، گسترش و همکاری آموزشی، پژوهشی ، استفاده بهینه از امکانات ، تاسیسات ، استعداد و توانایی‌های فرودگاه برای رفع نیاز‌های آموزشی و پژوهشی هنرستان غیردولتی هوانوردی اندیشه پرواز در حوزه هوانوردی منعقد و مبادله شد.
علیرضا سعدی‌پور افزود : ۱۲ هنرستان هوانوردی در کشور فعال است که امیدواریم در سال تحصیلی جدید نخستین هنرستان‌های هوانوردی در شهرستان‌های نوشهر و رامسر ایجاد شود.
او گفت : هم اکنون رشته‌های دستیار فنی تعمیر ، نگهداری هواپیما و مهمانداری در هنرستان‌های نوشهر و رامسر آموزش داده می‌شود.
سعدی‌پور افزود : ۵۰ درصد دانش‌آموزان استان تا پایان برنامه ششم توسعه باید در رشته‌های فنی و کاردانش مشغول به تحصیل باشند که تاکنون ۴۱ درصد محقق شد.
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران نیز گفت : ۵۰ درصد پرواز‌های تفریحی و آموزشی سطح کشور فقط در استان انجام می‌شود ، از این رو ظرفیت بسیار بالایی برای گسترش علوم هوانوردی در مازندران وجود دارد.
سعد الله وطن خواه افزود : امیدواریم بتوانیم در این زمینه از تمامی ظرفیت‌های موجود در راستای تربیت صحیح و علمی افراد در این صنعت پیشرو باشیم.
مدت زمان این تفاهم ۵ سال بوده و در صورت رضایت طرفین قابل تمدید است.

اخبار مرتبط

تنبیه بدنی یک دانش‌آموز از سوی معلم در مرزن‌آباد

یکی از اهداف آموزش و پرورش شهرستان بابل ، اعتمادسازی و امیدآفرینی است

برگزاری نخستین دوره آموزشی تربیت مربی قرآن در میاندورود

0 نظر

ارسال نظر

capcha