تعداد 21 واحد خبازی به دلیل نقض مقررات و دستوالعمل ها و پروتکل های بهداشتی ستاد مدیریت کرونا پلمپ شدند

تعداد 21 واحد خبازی به دلیل نقض مقررات و دستوالعمل ها و پروتکل های بهداشتی ستاد مدیریت کرونا پلمپ شدند

درساری،حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با تشریح طرح تشدید بازرسی از واحدهای خبازی استان مازندران گفت: با تشکیل تیم نظارتی متشکل از کارشناسان شبکه بهداشت , اداره کل غله و خدمات بازرگانی , صنعت , معدن و تجارت و فرمانداری شهرستان ساری , 175 باب خبازی از مجموع 636 واحد , مورد بازدید قرار گرفتند که از این تعداد 21 واحد به دلیل نقض مقررات و دستوالعمل ها و پروتکل های بهداشتی ستاد مدیریت کرونا پلمپ شدند.

وی افزود : 2 کیلو مواد افزودنی غیر مجاز از واحدهای خبازی معدوم و تخلفات 21 واحد خبازی در خصوص کسر سهیمه آرد از طریق مجاری ذیربط در حال پیگرد قانونی می باشد .

حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران ضمن تقدیر و تشکر از قشر زحمتکش خبازان گفت: بهسازی و نوسازی نانواییها , ارتقاء کمی و کیفی نان , رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد کرونا , رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط نانوایی از جمله برنامه های مهم استان است که با بازرسی های مستمر و مداوم مورد نظارت و ارزیابی قرار می گیرد و با مصادیق تخلف بدون اغماض و به صورت جدی برخورد خواهد شد . به ویژه اینکه در شرایط موجود عدم رعایت پروتکل های بهداشتی سلامت و ایمنی مردم و جامعه را مخدوش و موجب تشدید شیوع ویروس کرونا شده و به هیچ وجه قابل اغماض نمی باشد .     

اخبار مرتبط

جدیدترین اخبار کرونا در ایران| رفتارهای اجتماعی و بهداشتی مردم پاشنه آشیل پیک ششم / شرایط همچنان شکننده است

مازندران پنجه در پنجه کرونا

۷۶۹ فوتی قطعی از ابتدای کرونا در بابل

0 نظر

ارسال نظر

capcha