دولت حمایت از اصناف آسیب دیده دوران کرونا را افزایش دهد

دولت حمایت از اصناف آسیب دیده دوران کرونا را افزایش دهد

رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت:‏دولت حمایت از اصناف آسیب دیده دوران کرونا را افزایش دهد.

اهم مسائل و مشکلات جامعه اصناف در جلسه هیات نمایندگان اصناف مازندران و رئیس مجمع نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی بررسی شد.
 رییس مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با تاکید بر نقش اصناف در ثبات اقتصادی و معیشت مردم گفت: اصناف به عنوان پشتوانه محکم انقلاب در روند پیشرفت کشور نیازمند حمایت و پشتیبانی هستند.
 ‏منصور علی زارعی با اشاره به ظرفیت بالای اصناف مازندران در راه اندازی بازارهای تخصصی افزود: دفاع از حقوق بازاریان و اصناف فعال در تامین مایحتاج عمومی مردم رسالت بزرگ دولت است.
 ‏نماینده مردم ساری و میاندرود با تاکید بر لزوم اصلاح قانون نظام صنفی با هدف رفع خلاهای قانونی یادآورشد: مجلس از سازمان یافتگی تشکل های صنفی حمایت می کند.
 ‏زارعی با اشاره به شرایط سخت اصناف در دوران کرونا افزود: دولت باید با اجرای طرح های عملیاتی از اصناف آسیب دیده از بحران کرونا حمایت کند.
 ‏عباس رمدانی رئیس هیات نمایندگان مازندران در اتاق اصناف کشور نیز با ارائه گزارشی از فعالیت اصناف و مشکلات فراروی آنان خواستار حمایت نمایندگان خانه ملت از اصناف و بازاریان شد.
 ‏ این مسئول اصناف ناکافی بودن حمایت دولت از اصناف آسیب دیده در دوران کرونا ، فشارهای مالیاتی  و نواقص قانون نظام صنفی را موانع عمده فعلی در فرآیند توسعه فعالیتهای اصناف دانست و بر لزوم حمایت قاطع مجلس شورای اسلامی از اصناف و بازاریان تاکید کرد.

انتهای پیام

اخبار مرتبط

نتایج مثبت یک پژوهش برای درمان کرونا منتشر شد

رعایت ۳ مثلث بهداشتی برای مهار جهش جدید اومیکرون

جدیدترین اخبار کرونا در ایران| رفتارهای اجتماعی و بهداشتی مردم پاشنه آشیل پیک ششم / شرایط همچنان شکننده است

0 نظر

ارسال نظر

capcha