اجحاف در حق تیم فوتبال نساجی در راستای شرکت تیم پرسپولیس در فینال مسابقات جام رقابت های آسیایی!

اجحاف در حق تیم فوتبال نساجی در راستای شرکت تیم پرسپولیس در فینال مسابقات جام رقابت های آسیایی!

پر واضح است که همه ی ما ، چه پرسپولیسی و استقلالی و چه طرفدار تیم نساجی باشیم برای نماینده ی تیم فوتبال کشور عزیزمان در رقابت های آسیایی آرزوی موفقیت داریم اما سوال مهم اینجاست که :
 آیا در جای دیگری در دنیا برای قهرمانی یک تیم کشوری در رقابت های قاره ای، حقوق تیم های مهم دیگر کشوری که در حد لیگ حرفه ای و مهم فعالیت دارند نادیده و ضایع می شود؟

نساجی قائمشهر که در هفته های اول لیگ نتایج مورد قبولی دریافت کرده و روند خوبی را در پیش دارد طبق قرار قبلی می بایست روز یکشنبه هفته آینده میزبان پرسپولیس تهران باشد.
 پرسپولیسی که به زودی در فینال رقابت های جام باشگاه های آسیا حضور خواهد یافت . بدیهیست که در صورت پیروزی ، چه برگ زرینی به افتخارات ورزشی کشور عزیزمان اضافه خواهد شد و چه غرور آفرین خواهد بود...

اما همین مهم ، ظاهرا موجب تغییر پروسه ی مسابقات داخل کشور شده که اول از همه پیه آن به تن تیم نساجی مالیده شده است!
چرا که طبق خبرها مدیران این باشگاه در هفته اخیر با مکاتباتی اعلام داشتند که صلاح دیده اند دیدار تیم نساجی و تیم پرسپولیس به تعویق بیفتد ! چنین صلاحدیدی همان طور که انتظار می رفت صد البته با مخالفت شدید باشگاه نساجی  شد که حالا صحبت از برگزاری این مسابقات نه در شهر قائمشهر ، که در ورزشگاه آزادیِ تهران است !


چنین درخواستی از سوی باشگاه پرسپولیس ما را به یادآوری جریانات یک سال قبل  می کشاند ، زمانی که باشگاه نساجی هم برای مسابقات درگیر شرایط نامطلوب بود و ۵ بازیکنش را به خاطر بازی در تیم ملی امید و مسائل  پشت پرده دیگر در اختیار نداشت ... آن زمان تقاضای تعویق مسابقه با تیم پرسپولیس  را مطرح کرده بود و اما درخواستش مورد قبول واقع نشد! 
که اگر آن زمان، چنین حقی برای تعویق انجام مسابقه، برای تیم نساجی نبود الان هم برای تیم پرسپولیس نباید باشد! 


با توجه به اینکه تیم نساجی روند رو به جلو و افتخار آفرینی در پیش گرفته، چنین بازخوردی برای جابجایی مکان و یا انجام مسابقات، طبیعتا لطمه شدیدی به روحیه بازیکنان وارد کرده و باعث تضعیف روحیه و استپ پروسه پیشرفت حرفه ای این عزیزان می شود!

  تیم ارزشمند پرسپولیس ، بازی حساسی در فینال آسیا در پیش دارد. همه ی ما از موفقیت این ورزشکاران نابغه ی کشورمان در جایگاه های جهانی خوشحال می شویم، اما، مگر نه این که عدالت و حرفه ای گری باید شالوده ی فوتبال کشورمان باشد ؟ تا سنگ روی سنگ بند شود ؟ و یا بتوانیم به پیشرفت های بیشتری نائل شویم ؟ و ... 


در شرایط کنونی نیازمند این هستیم که مسئولین ارشد شهرستان و استان  عزیزمان ، ورود جدی ای به این مقوله مهم داشته باشند و از حقوق حقه ی تیم بزرگ و مردمی نساجی قائمشهر دفاع کنند تا طبق برنامه قبلی، شاهد بازی های این دو تیم در همین شهر و نه در ورزشگاه آزادی!  باشیم .
 

اخبار مرتبط

درخواست مدیرعامل نساجی از مجلس

غایب بزرگ پرسپولیس مقابل نساجی را بشناسید

۵ بازیکن جدید به تمرینات نساجی اضافه شدند

0 نظر

ارسال نظر

capcha