تعطیلی 20 واحد صنفی سوادکوه به‌علت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

تعطیلی 20 واحد صنفی سوادکوه به‌علت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

سرپرست فرمانداری سوادکوه با بیان اینکه سلامت شهروندان در اولویت کاری و برنامه ما قرار دارد، افزود: به دنبال وخامت اوضاع و عادی‌انگاری ویروس کرونا و عدم رعایت مورد انتظار پروتکل‌های بهداشتی و حضور در تجمع‌های غیرضروری نظارت و اعمال محدودیت‌های کرونایی تشدید می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت گروه‌های شغلی ۲، ۳  و۴ از روز سه شنبه ساعت ۱۸ ممنوع می‌شود، خاطرنشان کرد: در صورت عدم توجه و ادامه فعالیت، این مشاغل مشمول جرایم سنگین و تعطیلی درازمدت می‌شوند.

طالبی با اشاره به تعطیلی بازار‌های هفتگی که از هفته گذشته در دستور کار قرارگاه ستادی مبارزه با بیماری کرونا شهرستان قرار گرفت، اظهار کرد: باشگاه و مراکز گردشگری تعطیل هستند و رستوران‌ها فقط به صورت برون‌بر می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

سرپرست فرمانداری سوادکوه از تعطیلی 20 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد و افزود: تا کنون ۹ واحد خبازی متخلف، ۵ قهوه خانه و قلیان سرا و ۶ واحد صنفی دیگر که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکردند پلمب شدند و نظارت و بازرسی‌ها به صورت مستمر ادامه دارد.

طالبی با اشاره به محدودیت‌های تردد در آخر هفته‌ها و ایام تعطیل خاطرنشان کرد: در روزهای پایانی هفته، بخشداران، دهیاران با همکاری نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و میراث فرهنگی طرح‌های محدودیت تردد را در دهستان‌های سطح شهرستان اجرا می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: ضدعفونی معابر، خیابان‌ها، حمل و نقل عمومی درون شهری در دستور کار روزانه شهرداری‌ها قرار دارد و ممنوعیت ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک برای تمام دستگاه‌های اجرایی و واحد‌های صنفی ابلاغ شد و در صورت مشاهده تخلف با مدیران برخورد قانونی می‌شود.

سرپرست فرمانداری سوادکوه از پوشش بیماران شهرستان‌های همجوار و مسافران در درمانگاه‌های شهرستان و بیمارستان شهدا زیراب خبر داد و با اشاره به گیت‌های ایست و بازرسی در مناطق مختلف روستایی افزود: از ورود افراد غیر‌بومی به مناطق روستایی شهرستان جلوگیری می‌شود.

طالبی از اجرای طرح مانور ماسک با همکاری ائمه جمعه، خیرین و سمن‌ها خبر داد و گفت: در روستاها، دهیاران موظف هستند طرح پدافند زیستی را با همکاری پایگاه مقاومت اجرا کنند.

اخبار مرتبط

وقوع حریق در منطقه آزادمهر سوادکوه

خسارت ۵۰ میلیاردی سیل به سوادکوه/۲۵ خانه را آب گرفت/چرخه معیوبی که هر دوره خسارت می‌آورد

16 میلیاردی تسهیلات رونق تولید‌ در سوادکوه‌شمالی پرداخت شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha