نماینده ولی‌فقیه در مازندران: وابستگی کشور به واردات محصولات کشاورزی کاهش یابد

نماینده ولی‌فقیه در مازندران: وابستگی کشور به واردات محصولات کشاورزی کاهش یابد

وی افزود: از دغدغه نمایندگان مردم  و پیگیری آنان در بحث رفع مشکلات قدردانی می‌شود. منابع دینی به چهار نوع وحدت ما را دعوت کرده ابتدا به وحدت درون مذهبی، وحدت بین‌المذاهبی،  وحدت بین‌الادیانی که همه پیروان ادیان را به وحدت دعوت کردند.

لائینی گفت: منابع دینی ما را به وحدت بین‌المللی که تمام بشریت و انسان را یک‌جا دعوت کرده و باید به بحث وحدت به صورت راهبرد اساسی نگاه کنیم. از نمایندگان مردم درخانه ملت انتظار داریم چشم‌اندازی سه‌ساله و 10 ساله برای مازندران تعریف کنند و در این چشم انداز واقعیت‌ها و بایدها ترسیم شود چگونه استان را تحویل می‌گیرند و چگونه تحویل مردم می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران بیان کرد: همه بیان داریم که چرا نقدینگی بسیار بوده و جای خود هزینه نمی‌شود باید بیاییم از خودمان آغاز کنیم و  ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم تا شاهد رونق اقتصاد و تولید در استان باشیم.

وی ادامه داد: 19 میلیون تن نهاده ذرت، جو و سویا وارد کشور می‌شود در حالی کشور و استان ما دارای ظرفیت کشاورزی است که انتظار داریم در سال جهش تولید اقداماتی صورت دهیم که این سه قلم در کشور تولید شود و وابستگی ما به واردات کم شود.

لائینی تصریح کرد: بررسی کنیم که در هشت ماهی که از سال جهش تولید سپری شده چه میزان این امر مقام معظم رهبری در استان عملی شده است.

وی با بیان اینکه برای استان باید گام اساسی جهت توسعه و رفع عقب ماندگی برداریم، افزود: هرکدام از ما منشا وحدت باشیم و وحدت وانسجام را میان مرد2 و خود تقویت کنیم  و در هر سنگری زیر چتر و پرچم ولایت باشیم.

اخبار مرتبط

صادرات ۹۰ هزار تن طلای نارنجی از مازندران

بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در مازندران دایر می‌شود

افتتاح سه پروژه کشاورزی با اعتبار 300 میلیاردی در جویبار

0 نظر

ارسال نظر

capcha