ظرفیت شهرداری ساری در انتخابات شوراها به نفع نامزد خاصی استفاده نمی‌شود

ظرفیت شهرداری ساری در انتخابات شوراها به نفع نامزد خاصی استفاده نمی‌شود

وی افزود: برای اینکه خدمات‌رسانی به شهروندان و توسعه شهر در حوزه‌های مختلف شهری ارتقاء پیدا کند حتماً برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت در جهت تحقق این مهم تعریف کنند تا منتج به دستاوردهای مطلوب در حوزه شهری و خدمات بهینه به شهروندان شود. تا مادامی که مدیران خودشان را باور داشته و برنامه‌های آنان را بر اساس قوانین ترسیم کنند هیچ مشکلی نمی‌تواند در انجام وظایفشان خللی ایجاد کند.

رجبی بیان کرد: پروژه‌های مهم و بزرگ پل تا پل و نیروگاه زباله‌سوز که سال‌ها به دلایل مختلف با بدهکاری‌های فراوان به مالکان و پیمانکاران رهاشده بود وبه عنوان پروژه‌های معطل و مغفول مانده از آنها یاد می‌شد در یک سال اخیر باهمت کارکنان مجموعه شهرداری و با استفاده از اتکا به توان و ظرفیت درون سازمانی پیشرفت مطلوبی به خود گرفت.

شهردار ساری گفت: از دیگر فعالیت‌هایی که باید به صورت مستمر در شهر انجام شود آسفالت معابر شهری است؛ با این تأکید که تردد خودروها و عابران پیاده حتی در کوچه و پس‌کوچه‌های شهر باید بدون مانع و مشکل انجام گیرد اگرچه سازمان عمران شهرداری ساری در یکسال اخیر خدمات خوبی در این زمینه انجام داده است.

وی بیان کرد: به دلیل اهمیت موضوع بنا داریم اِلمان دفاع مقدس در میدان شهدا و اِلمان مادر را از جنس برنز آماده کنیم به این منظور از تمامی هنرمندان و طراحان متخصص و توانمند کشور دعوت می نماییم تا در این فراخوان شرکت کنند. امروز مناطق الحاقی نیز جز محدوده شهری هستند باید از تمامی امکانات شهروندی بهره‌مند شوند.

شهردار ساری به انتخابات پیش رو در سال آینده اشاره کرد و گفت: تکلیف همه ما به عنوان شهروند مشارکت فعال در این انتخابات است اما و هیچ‌یک از مجموعه‌های شهرداری حق ندارند از ظرفیت و توان مجموعه شهرداری در فضای انتخابات بهره ببرند. نقش کار گروهی و همکاری و همراهی مدیران سازمان‌ها و شهرداران مناطق را در انجام بهینه فعالیت‌های مطلوب کلیدی و تعیین کننده است.

ساماندهی نیروهای بلاتکلیف در شهرداری

سیدعلی آقامیری، عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز گفت: ساماندهی نیروهای بدون تکلیف ثمره تلاش و همت شهردار ساری و شورای اسلامی شهر است. از تلاش شهردار و مجموعه #شهرداری_ساری برای خروج شهرداری از وضعیت بحرانی گذشته قدردانی می‌کنم.

وی افزود: عده‌ای به دنبال جوسازی و شایعات به ‌دور از واقعیت بودند اما شهردار ساری با سعه‌صدر و بدون حاشیه فعالیتش را ادامه داد و مجموعه شهرداری ساری را به خوبی تا اینجا مدیریت کرد.

عضو شورای شهر ساری بیان کرد: هم‌اکنون شهرداری ساری از شرایط بحران خارج و به مطلق درآمد اگر تدبیر شهردار و مجموعه او در شهرداری س

اری نبود جو نامناسب همچنان ادامه داشت. وحدت و همدلی بین اعضای شورای اسلامی و شهرداری ساری موجب پیشرفت شهر می‌شود.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha