ایمن‌سازی و توسعه راه‌های روستایی مازندران حیاتی است

ایمن‌سازی و توسعه راه‌های روستایی مازندران حیاتی است

وی با اشاره به نقش روستاها در توسعه مازندران یادآورشد: روستاها در مازندران محور تولید و خودکفایی محسوب می شوند.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر لزوم توجه به راههای روستایی افزود: متاسفانه راه‌های روستایی مازندران که عامل پیوند این مناطق با کانون‌های تولید و زمینه ساز پویایی اقتصاد استان به حساب می آیند، وضعیت مناسبی ندارند.

کریمی فیروزجایی طول راه‌های روستایی مازندران را 4400 کیلومتر اعلام و خاطرنشان کرد: سالانه برای نگهداری راههای  مازندران 1000 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

نماینده مردم بابل با اشاره به اهمیت زیرساختی راه‌های روستایی در روند توسعه مازندران یادآورشد: بهینه سازی راههای روستایی و مناطق عشایری به عمران روستاها و رفاه روستائیان کمک می کند. 

این نماینده مجلس گفت: در بودجه سال آینده توجه اساسی به رفع مشکلات عمرانی روستاها بویژه راههای روستایی مازندران معطوف خواهد شد.

کریمی فیروزجایی راهداران را خادمان بی ادعا و بستر سازان توسعه نامید وافزود: مجلس حل مشکلات پایه ای بخش حمل و نقل جاده ای و راهداران را با اولویت پیگیری می کند.

وی گفت: دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهاباید با همکاری بخشداران، مسئولان راهداری و سایر توسعه گران، برای بهینه سازی و توسعه راههای روستایی بکوشند.

کریمی فیروزجایی خاطر نشان کرد: بهبود خدمات رسانی در مناطق روستایی از طریق توسعه راهها و تجهیز ناوگان حمل ونقل امکان پذیر است.

وی با اشاره به بازدید رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و مدیر عامل شرکت زیرساخت راههای کشور از راههای روستایی بابل گفت: در این بازدید بر لزوم بهسازی و توسعه راه‌های اصلی وروستایی این شهرستان تاکید شد.

اخبار مرتبط

اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران

رهایی یک محکوم به قصاص نفس در شهرستان آمل

حضور مردم قائمشهر برای تشکیل زنجیره انسانی در سواحل / بسیج ناوگان اتوبوسرانی شهرداری جهت اعزام کاروانها

0 نظر

ارسال نظر

capcha