آغاز عملیات اجرایی ساخت مسکن در مازندران

 آغاز عملیات اجرایی ساخت مسکن در مازندران

استاندار مازندران با اشاره به ورود ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای ساخت بخشی از طرح‌های مسکن گفت: با توجه به حجم بالای ثبت نام متقاضیان در سامانه طرح اقدام ملی مسکن و نیز تعیین زمین برای ۲۳ شهرستان، هفته بعد کمیته زمین تشکیل تا مشکل کمبود زمین برای ساخت مسکن در برخی شهرستان‌های دیگر برطرف شود.

حسین زادگان از اتمام مرحله دوم طرح ودیعه مسکن (۳۰ مهر) خبر داد و افزود: تا هفته آینده مراحل پالایش و راست آزمایی انجام و نسبت به پرداخت وام به متقاضیان اقدام شده و تا پایان آذر امسال مرحله سوم طرح ودیعه مسکن نیز اجرا خواهد شد.
استاندار مازندران با اشاره به اینکه تاکنون ۱۲ هزار از مردم استان به سامانه طرح اقدام ملی مسکن شده اند تصریح کرد : بخشی امروز واگذار و مقرر شد، با پیگیری اداره کل راه و شهرسازی و برگزاری جلسه ویژه در روز‌های آینده، برای سرعت بخشیدن به این طرح، بخش باقیمانده نیز با سرعت بیشتر در دستورکار قرار گیرد. ‎
حسین زادگان گفت : همچنین در این جلسه بر رفع مشکل زمین با بهره گیری از زمین‌های دستگاه‌های دولتی ، زمین‌های خود مالکی و زمین‌هایی از منابع ملی برای برای شهرستان‌هایی که از طرح عقب‌تر هستند تاکید شد.

اخبار مرتبط

پویش تشکیل زنجیره انسانی در سواحل مازندران

اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در مازندران

افزایش ۳ درصدی نزاع در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha