رشد ۳۳ درصدی کشفیات مواد مخدر در مازندران

رشد ۳۳ درصدی کشفیات مواد مخدر در مازندران
او افزود: بیش از ۷۰ درصد از کشفیات ما در مرز‌های کشور و استان‌های شرقی و جنوبی ما است و ۳۰ درصد در درون استان‌ها و شهر هاست.
سردار میرزایی گفت: دشمن از همه ترفند‌های خود در تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی استفاده می‌کند تا اساس جامعه ما را با اعتیاد در خطر بیاندازد.

 

او قاچاق مواد مخدر را یکی از تجارت‌های پرسود دنیا دانست و افزود: گردش مالی مواد مخدر در دنیا هزاران میلیارد دلار است و ما باید بپذیریم که در مقابل مبارزه با قاچاق این مواد کار دشواری داریم.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه در کشفیات مواد مخدر ایران رتبه اول دنیا را داراست، گفت: روزی نیست که نیروی انتظامی در مرز‌ها در رابطه با مبارزه با مواد مخدر شهید نداشته باشد.

او با بیان این که در امر مبارزه با مواد مخدر ۶۰ سازمان برایشان وظیفه تعیین شده است، اما در عرصه میدانی فقط چند دستگاه پای کار هستند، افزود: پیشگیری، درمان و مبارزه با مواد مخدر یک اقدام جهادی لازم دارد و همه باید به هم کمک کنیم تا کشور از وضعیت فعلی خارج شود.

احمد مظفری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران نیز در این مراسم از کشف ۳ تن انواع مواد مخدر غیر دارویی در مازندران در سال جاری خبر داد و گفت: این رقم در پارسال بیش از ۴ هزار کیلوگرم بود.

او افزود: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و خرده فروشان از سیاست‌های جدی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان است که در امسال۲۰۰ خرده فروش مواد مخدر در مازندران دستگیر شدند.

سردار میرزایی گفت: در خصوص کشف انواع مواد مخدر امسال با رشد ۳۲ درصدی، ۶ هزار کیلوگرم مواد مخدر در کشور کشف شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران افزود: ۳۴ مازندرانی در اثر سو استفاده مواد مخدر در امسال جان باختند.

اخبار مرتبط

مازندران پنجه در پنجه کرونا

میزبانی رقابت‌های کشتی جام تختی به مازندران سپرده شد

اجرای پویش "همکلاسی مهربان" در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha