فارس| استکبارستیزی ۱۳ آبان در ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی استمرار دارد

فارس| استکبارستیزی ۱۳ آبان در ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی استمرار دارد

وی تقارن مبارک این روز با میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و آغاز هفته وحدت را به فال نیک گرفت و گفت: وحدت بین مسلمانان جهان و شیعه و سنی راه حل بسیاری از مشکلات جهان اسلام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به تقارن آغاز هفته وحدت با یوم الله 13 آبان عنوان کرد: مراسم امسال با گرامیداشت هفته وحدت با حضور جمعی از برادران اهل تسنن در کنار برادران شیعی و با حضور عشایر غیور، کارگران، دانشجویان، طلاب و روحانیون، اصناف و بازاریان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

رضایی با اشاره به نزدیکی این روز با  انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزود: خط مشی استکبار تغییرناپذیر است و اینکه در آمریکا چه کسی رأی بیاورد اهمیتی ندارد، آنها در استعمار، صحنه‌گردانی، زورگویی و ظلم به ملت‌ها تفاوت می‌کند.

وی با اشاره به توافق کشورهای حاشیه خلیج فارس با رژیم جعلی اسرائیل بیان کرد: این امر نشانه ضعف و ذلت کشورهای عربی است و کشورهای خودفروخته حاشیه خلیج فارس این ننگ را تا ابد بر پیشانی خود گذاشتند.

رضایی با تبریک هفته نیروی انتظامی بیان کرد: نیروی انتظامی یک نیروی چابک با حوزه مأموریتی گسترده است که با همه محدودیت‌ها در حیطه‌های انتظامی و امنیتی نظیر وقایع سال گذشته بسیار خوب عمل کرده است.

وی افزود: در مواجهه با همه اتفاقات و ناهنجاری‌ها همواره نیروی انتظامی در صف اول است و از زحمات نیروی انتظامی استان فارس و شهرستان شیراز به جهت همکاری خالصانه در برگزاری ایام‌الله و مراسم در طول سال صمیمانه تشکر می‌کنیم.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha