انتقاد از استفاده ظرفیت کامل برخی اماکن گردشگری شهرستان سوادکوه‌ شمالی

انتقاد از استفاده ظرفیت کامل برخی اماکن گردشگری شهرستان سوادکوه‌ شمالی

رمضان پاریاو با بیان اینکه استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و شستن مداوم دست‌ها را به صورت همه‌جانبه، هدایت، ارشاد و توصیه کنیم، افزود: شهرداری برای تغسیل و تدفین همکاری دارد و محدودیت امکانات در برخی حوزه‌ها، مدیریت و تدبیر شود.

وی با تأکید بر اینکه همه تبلیغات محیطی و اطلاع‌رسانی با شعار و اختصاص مطالبی با موضوع کرونا باشد و ادارات در این زمینه تلاش کنند، خاطر نشان کرد: بازدید مستمر از اصناف، ادارات و‌نهادهایی که خدمات مستمر به مردم ارائه می‌دهند با دبیری بهداشت و درمان تقویت و گزارش مصوّر ارسال شود.

* انتقاد از استفاده ظرفیت کامل برخی اماکن گردشگری شهرستان سوادکوه‌‎شمالی

پاریاو با اشاره به امکان استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت مراکز گردشگری شهرستان در ایام مقابله با کرونا از استفاده ظرفیت کامل برخی اماکن گردشگری شهرستان سوادکوه‌‎شمالی انتقاد کرد و خواستار برخورد با قانون‌شکنان در حوزه‌های مختلف مقابله با کرونا شد.

معاون فرماندار سوادکوه‌شمالی با بیان اینکه کنترل و نظارت مقابله با کرونا مورد توجه باشد و هم‌اکنون واکسن و درمانی برای کرونا وجود ندارد و فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از  ماسک و شستن دست‌ها مهمترین عوامل مقابله با آن است، گفت: آب و هوای مناسب آینده  باعث حضور بیشتر مسافران خواهد بود و تدابیر لازم باید توسط ادارات و نهاد‌های مرتبط مورد توجه باشد.

* بی‌تفاوتی بلای جامعه در مقابله با کرونا

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌‎شمالی در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان سوادکوه‌شمالی با بیان اینکه برخورد عالمانه با کرونا ضرورت دارد، گفت: بیشترین بیماران کرونای شهرستان ما در بیمارستان رازی و بیمارستان شهدا هستند.

نصرالله رشیدی، بی‌تفاوتی را بلای جامعه در مقابله با کرونا ذکر کرد و افزود: برای آگاهی‌رسانی موضوع کرونا به همکاری رسانه‌ها احتیاج داریم و انتشار تصاویر و اخبار پلمپ واحد‌های قانون‌شکن در رسانه‌ها برای اثر‌گذاری بیشتر مورد نیاز است.

* مدیریت گلوگاه‌های ورود مسافران

وی بر لزوم فعالیت‌های اشتراکی و واقع‌بینانه اشاره و خاطر نشان کرد: مدیریت گلوگاه‌های ورود مسافران از اصلی‌تر ین راهکار‌های مقابله با کرونا است تا اجبار به واحد‌های دیگر اثرگذارتر شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌‎شمالی، اظهار کرد: با تیم خبری همکاری می‌کنیم که سختی کار کادر بهداشتی و بیماران و خانواده و بهبود یافتگان برای اطلاع‌رسانی و اثرگذاری بیان شود و اهمیت موضوع به طرف‌های مختلف بیان شود.

وی گفت: پیشگیری مهمترین راه مقابله با کروناست تا حلقه انتقال کرونا، شکسته شود و ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک انجام نشود.

اخبار مرتبط

مزایای کار در صنعت گردشگری در بابل

مقاصد گردشگری مازندارن برای برنامه ریزی سفر تابستانی!

مازندران استان برتر در جذب گردشگران نوروزی

0 نظر

ارسال نظر

capcha